پیام تبریک معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۶ کد : ۳۲۴ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۸۱۶
معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه با صدور پیامی روز دانشجو را به کلیه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.
پیام تبریک معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز دانشجو

به گزارش وب دا ساوه، دکتر حمیدرضا کوهستانی در این پیام آورده است:

" دانشجویان به عنوان نیروهای متخصص، در آینده کشور نقش مهمی خواهند داشت. «مقام معظم رهبری»."

شانزدهم آذرماه هر سال یادآور رشادت و فداکاری دانشجویانی است که با گذشت از جان و نثار خون خود از کیان کشور در برابر استعمار و استکبار دفاع کرده و نهال انقلاب اسلامی ایران را آبیاری نموده و زنده نگه داشتند.

هرچند سال‌ها از شهادت دانشجویان، شهید مهدی شریعت‌رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی می‌گذرد، لکن همان روحیه آرمان‌خواهی و نقادی و پرسشگری همچنان بر فضای دانشگاه‌های کشور حاکم است و لذا و مسئولان در کلیه سطوح، موظف به فراهم آوردن زمینه‌های مشارکت دانشجویان در فرایندهای تصمیم‌گیری خرد و کلان کشور می‌باشند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر دانشجویان نخبه این کشور، گام‌های مهم و استواری را در راه تعالی، توسعه و پیشرفت علمی کشور برداشته‌اند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم، شاهد حضور پررنگ‌تر آنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

اینجانب  شانزدهم آذر ماه، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور به ویژه دانشجویان گرانقدر دانشکده علوم پزشکی ساوه  تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون، عاقبت به خیری و سلامتی را برای همگان مسئلت می نمایم.

دکتر حمیدرضا کوهستانی

معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه

کلید واژه ها: ساوه، دانشکده علوم پزشکی، پیام تبریک روز دانشجو معاونت آموزشی


نظر شما :