پیام تبریک معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز جهانی داوطلب

۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۴ کد : ۳۱۰ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۹۵۵
دکتر محمود کریمی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز جهانی داوطلب پیام تبریکی صادر نمود.
پیام تبریک معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز جهانی داوطلب

روز جهانی داوطلب سال ۱۳۹۹ با شعار:

"مشارکت همه جانبه جامعه در کنترل اپیدمی کووید ۱۹"


به نام و یاد حق ، آن دادگر عدالت گستر
اوکه ستار و خلاق و رزاق است و هم او که مطهر و مهیمن و منور است و عظمتش بر گستره گیتی و جهان آخرت سایه افکنده است.
او که به ما توفیق داد خدمتگزار رابطین سلامت باشیم. همانها که نامشان تلفیقی از رافت و الفت ، بصیرت و بشارت و طیبت و پاکی است.آری سخن از داوطلبان سلامت است. سخن از چهره هایی آشنا که نام آشنایشان در دفتر افکار و خاطرات مردم دیارمان ثبت گردیده است.سخن از کسانی است که همنوا با آهنگ دلنواز زندگی، سرود زیبای سلامت را می سرایند. سرودی که واژه هایش پیام ها و حکایتها دارد. سرودشان پیام مهربانی، سخاوت، عطوفت، صداقت و مهم تر از همه سلامتی را به ارمغان می آورد.
سخن از بزرگ مردان و شیرزنانی است که تحت عنوان داوطلب سلامت، ارمغانی از سلامتی و مهارت بهتر زیستن را به عمق جامعه برده در پس گامهای خسته شان  سبدی از گلهای نشاط و شادمانی را به خانوارها  تقدیم می کنند. امسال، سالروز جهانی داوطلب مصادف است با فعالیت رابطان سلامت در طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور مبتنی برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" و مزین به نام بزرگ مردی که جانش را فدای امنیت و سلامت مردمان این آب و خاک نمود(شهید حاج قاسم سلیمانی)، و نه تنها رابطان و سفیران سلامت بلکه تمامی نیروهای داوطلب ازجمله بسیجیان، داوطلبان هلال احمر، سمن ها و سازمانهای مردم نهاد و سایر نیروهای مردمی نیز در کنار سیستم بهداشت و درمان به مقابله با این ویروس منحوس پرداخته اند.هر چند که خدمات داوطلبانه در ایران واقعه تازه ای نیست و در مذهب و آداب و رسوم میهنمان ریشه ای عمیق دارد که نمونه موفقی از بهره گیری از فعالیت های داوطلبانه، استفاده از نیروی عظیم بسیجیان در طی سالهای جنگ تحمیلی و پس از آن در بسیج سازندگی می باشد.
در پایان به این بهانه، روز جهانی داوطلب را به کلیه رابطین سلامت عزیز و مربیان محترم رابطین سلامت در مراکز و پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت تابعه، همچنین نیروهای عزیز داوطلب بسیج، هلال احمر، سازمانهای مردم نهاد و نیروهای جهادی که همواره در کنار ما بودند، تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روزافزونشان را از ایزد منان خواستارم.

حضورشان سبز ، گامهایشان استوار . همتشان پایدار باد.


نظر شما :