پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز داروساز

۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶ کد : ۳۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۵۹
دکتر مهدی مصری در پیامی روز بزرگداشت مقام داروساز و حکیم محمد بن زکریای رازی را به جامعه داروسازان کشور به خصوص داروسازان شاغل در دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.

به گزارش وب دا ساوه، دکتر مهدی مصری در پیامی روز بزرگداشت مقام داروساز و حکیم محمد بن زکریای رازی را به جامعه داروسازان کشور به خصوص داروسازان شاغل در دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.


متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
پنجم شهریور ماه زادروز مردی بزرگ، اندیشمند، محقق و افتخار تاریخ ایران و اسلام محمدبن زکریای رازی به نام روز داروساز نامگذاری شده است. این روز فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین‌کننده داروسازان در حوزه سلامت است.

 ضرورت دارو و داروسازی و نقش آن در تامین سلامت بیماران اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد؛ این خود بهانه ای است تا همت والای این قشر دیگر بار ستوده شود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی به ویژه عزیزانی که با از خود گذشتگی در برابر ویروس منحوس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، روز داروساز  و زادروز حکیم و شیمیدان بزرگ ایرانی  محمد بن زکریای رازی را به تمامی داروسازان فرزانه وتلاشگر ایران اسلامی ،تبریک و تهنیت گفته و  ضمن ارج نهادن به خدمات و تلاشهای موثر همکاران محترم داروساز در دانشکده علوم پزشکی ساوه، مزید توفیق و سرافرازی شما عزیزان را از خداوند متعال خواهانم، قطعاً ارائه خدمات درمانی و دستیابی به مقوله سلامت بیماران، با همکاری های ارزشمند شما میسر شده است.

کلید واژه ها: پیام تبریک، داروساز


نظر شما :