پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز حسابدار

۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۲ کد : ۳۰۹ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۱۶۶۷
رئیس دانشکده در پیامی "روز حسابدار" را به تمامی همکاران فعال در این حوزه تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز حسابدار

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، متن پیام تبریک دکتر مهدی مصری به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
15 آذر ماه "روز حسابدار" یادآور همگرایی و خرد ورزی جمعی و اعتلای نقش بی بدیل حسابداران در عرصه های مختلف اقتصادی، مالی، ذیحسابی و حسابرسی است.
حسابداری به عنوان یکی از مشاغل مهم و حساس در هر نهاد و سازمان بوده و در هر نهاد و موسسه ای، حسابداران و کارکنان مالی به عنوان یکی از حلقه های اصلی و زنجیره ای سازمان محسوب شده و تحقق اهداف سازمان و پیشبرد امور ، وابسته به عملکرد صحیح ، دقیق و سریع این بخش می باشد.
امروز بهانه ای است تا خدمات ارزشمند همکاران حوزه مالی دانشکده را ارج نهاده و فرصتی است تا تلاش صادقانه این عزیزان را در پیشبرد رسالت و برنامه های دانشکده مورد تقدیر قرار داد.
کارکنان حوزه مالی دانشکده علوم پزشکی ساوه نقش قابل توجهی در مدیریت بهینه منابع، مصارف و اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع مدیریتی ایفا می کنند و سعی و تلاش همکارانمان در حوزه حسابداری و امور مالی در ارتقا و دستیابی به اهداف دانشکده به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا از اهمیت بسزائی برخوردار بوده است و نشان از جایگاه والای این عزیزان دارد.

ضمن تبریک این روز به همکاران حوزه مالی ستاد و واحدهای تابعه دانشکده، از خدمات خالصانه و ارزشمند شما عزیزان در راستای انجام وظایف و امور محوله و تلاش در جهت تحقق و توسعه برنامه های آتی مدیریت امور مالی، قدردانی کرده و برای شما توفیق روزافزون و شادکامی آرزومندم.

کلید واژه ها: ساوه، دانشکده علوم پزشکی، پیام تبریک روز حسابدار


نظر شما :