پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز کارمند

۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۱ کد : ۳۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۳۷
دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، با صدور پیامی، چهارم شهریور، روز کارمند را به عموم کارمندان به‌خصوص کارکنان دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.

به گزارش وب دا ساوه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، با صدور پیامی، چهارم شهریور، روز کارمند را به عموم کارمندان به‌خصوص کارکنان دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.


متن پیام بدین شرح است:


چهارم شهریور ماه «روز کارمند»، یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند.


بدون تردید تلاش این قشر گرانقدر در همه نهادها و سازمان ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت کشور است و در مجموعه دانشگاهی ما به ویژه در شرایط حاضر بحران کرونا مسئولیت های سنگینی به عهده کارمندان پرتلاش سازمان است و قطعاً هیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و نجات جان هموطنان عزیزمان بدون همت و همراهی یکایک شما کارکنان شریف دانشکده علوم پزشکی ساوه موفق نیست و به ثمر نخواهد رسید.


اینجانب ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند که با نام و یاد شهیدان والامقام"رجایی" و "باهنر" مزین و به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، به تمامی کارکنان عزیز و همکاران گرانقدر دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه که در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه و در از بین بردن این ویروس منحوس همواره در تلاش و تکاپو می باشند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامت و سعادت روز افرون را خواستارم.

 

کلید واژه ها: پیام تبریک کارمند


نظر شما :