فراخوان شناسایی و در صورت نیاز بکارگیری نیروی تاسیسات

۰۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۴ کد : ۲۸۷ اخبار و رویدادها آزمون های استخدامی
تعداد بازدید:۲۷۷۹
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در رشته شغلی تکنسین تاسیسات افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون های کتبی، عملی و مصاحبه تخصصی و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی با در نظر گرفتن شرایط مندرج بکارگیری نماید:
فراخوان شناسایی و در صورت نیاز بکارگیری نیروی تاسیسات

تذکرات:

1-    انعقاد قرارداد بصورت موقت می باشد و در صورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز ، قرارداد تمدید خواهد شد.

2-    هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون و یا مصاحبه، نحوه صدور کارت و ... از طریق همین سایت انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر 24 ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند.

3-  عواقب ناشی از عدم اطلاع در خصوص زمان شرکت در آزمون و یا مراجعه جهت تشکیل پرونده و مصاحبه بر عهده متقاضی خواهد بود.

3-  وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

4- باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز، لطفاً از هم اکنون، نسبت به تهیه مدارک لازم  اقدام فرمایید، بدیهی است درصورت عدم ارائه اصل و تصویرمدارک در مهلت مقرر، هیچ امکانی جهت تمدید مهلت تحویل مدارک وجود نداشته و به دلیل نقص مدرک، از این فراخوان حذف خواهید شد.

جدول رشته شغلی مورد نیاز

ردیف

عنوان شغل

محل خدمت

تعداد

سهیمه های انتخابی

جنسیت

شرایط احراز از نظر
مدرک و رشته تحصیلی

 
 

1

تکنسین تاسیسات

ساوه

2

آزاد/ایثارگر

مرد

دارابودن مدرک دیپلم  در یکی از رشته های تاسیسات ، مکانیک ، برق ، الکترونیک وکاردانی دررشته تاسیسات ، مکانیک ، برق الکترونیک  

 

2

تکنسین تاسیسات

زرندیه

1

آزاد

مرد

دارابودن مدرک دیپلم  در یکی از رشته های تاسیسات ، مکانیک ، برق ، الکترونیک وکاردانی دررشته تاسیسات ، مکانیک ، برق، الکترونیک  

 

-شرایط عمومی :

1/1)داشتن تابعیت ایران

2/1) تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده  در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

3/1) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

4/1) انجام خدمت دوره ضرورت ( کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد )  

5/1) عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و روان گردان

6/1) داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کاری که به کارگیری می شوند ( تائید پزشک طب کار)

6/1) نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر یا پرونده تخلفاتی

تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی :

افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون نیستند عبارتند از :

1- مستخدمین رسمی،ثابت و پیمانی دانشکده و سایر دستگاه های اجرایی و یا کارکنان بازنشسته و بازخرید خدمت آنها

2-انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحد های تابعه دانشکده و سایر دستگاهها و موسسات دولتی

3-افرادی که به موجب آرای مراجع قضائی و ذی صلاح ،از خدمت دولتی منع شده باشند

4-افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمان ها ،شرکت های دولتی وسازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم  ذکر نام است دارند .

5- دارندگان مدرک تحصیلی معادل

 2.شرایط اختصاصی:

شرایط سنی داوطلبان

داشتن حداقل 20 سال ( متولدین تا 10/ 09/1379 ) و حداکثر 35 سال تمام ( متولدین 09/09/1364 به بعد) جهت کلیه مقاطع تحصیلی

تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهند شد :

الف )جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست وپنج درصد (25%)و بالاتر، فرزندان آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند ،از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ،مادر ،خواهر ،برادرو همسر )تا میزان 5 سال.

پ) رزمندگان که در جبهه ها به صورت داوطلبانه خدمت نموده اند ،به میزان مدت حضور در جبهه.و همچنین مدت زمان بستری شدن ویا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها

ت)سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان 5 سال.

ث)سنوات قراردادی داوطلبان قراردادی شاغل در دانشکده و یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (حد اکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه)

ج)سنوات شرکتی داوطلبان شرکتی شاغل که به صورت غیر مستقیم و از طریق شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با دانشکده و یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، به خدمت اشتغال دارند ،حد اکثر به میزان 15 سال (طبق سابقه بیمه )

چ)سنوات قراردادی یا شرکتی داوطلبی که به صورت قرارداد تمام وقت در دانشکده یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی ویا شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد آنها به خدمت اشتغال داشته اند و در تاریخ آزمون با موسسه قطع همکاری نموده اند حداکثر به میزان 5 سال( طبق سابقه بیمه )

نکته : در صورتیکه فرد در یکی از حالات شرکتی یا قراردادی شاغل بوده و براساس دستورالعمل های مربوطه به حالت اشتغال دیگری تبدیل وضع شده اند ( اشتغال به صورت مستمر ) می تواند حداکثر از 15 سال ارفاق سن بهرمند گردند .  

ح) مدت خدمت سربازی انجام شده.

و) ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، سن، پایان دوره خدمت نظام وظیفه و سوابق  داوطلبین حداکثر لغایت پایان مهلت ثبت نام روز دوشنبه مورخ  10/09/99 می باشد.

نحوه ثبت نام:

ثبت نام متقاضیان فقط ازطریق سایت اینترنتی به آدرس Savehums.ac.ir یا http://regazmoon.savehums.ac.ir صورت می پذیرد. لذا متقاضیان بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده می باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تذکر1: مبلغ 000/500 ریال ( پنجاه هزار تومان ) به عنوان حق ثبت نام به نام دانشکده علوم پزشکی ساوه   به شناسه 393112951123822002114006664651 واریز و به شماره  شبای  180100004001112903020372IR  ،پرداخت نموده و اسکن فیش پرداختی را در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است، بارگذاری نمائید. ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه آزمون اخذ خواهد گردید.

تذکر 2: با توجه به اینکه دریافت کد رهگیری ملاک پایان ثبت نام می باشد، چنانچه موفق به اخذ کد رهگیری نشوید ثبت نام شما کامل نشده است و جزو ثبت نام کنندگان محسوب نمی شوید.

تذکر 3: اخذ کد رهگیری به منزله اتمام ثبت نام بوده و پس از آن امکان هیچ گونه ویرایشی نخواهد بود. لذا در زمان ثبت نام در خصوص مشخصات فردی، ،سهمیه ایثارگری ، و تاریخ های مربوطه دقت لازم به عمل آید.

تذکر 4: قبل از شروع ثبت نام حتماً اسکن یک قطعه عکس 4×3  و فیش واریزی با فرمت JPG (با حداقل حجم 50 کیلو بایت و حداکثر 200 کیلو بایت) آماده نمایید.

تذکر 5: به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

تذکر 6:  ثبت نام فقط از طریق سایت صورت می پذیرد لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت درخواست شغل خودداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دریافت اصل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد.

4.مهلت ثبت نام:

متقاضیان محترم می توانند از ساعت 07:00 صبح روز  سه شنبه مورخ 04/ 09/99 لغایت ساعت 14 روز دوشنبه مورخ         10/ 09/99  نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری زمان مصاحبه یا آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تذکر 8 : داوطلبان در زمان ثبت نام رشته تحصیلی خود را  در رشته شغلی تکنسین تاسیسات گزینه تاسیسات کلیه گرایش ها را  انتخاب نمایند

5.مدارک مورد نیاز در صورت درخواست ارسال یا ارائه اصل مدارک:

داوطلبان گرامی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده اعلام می شود موظفند مدارک ذیل را آماده نمایند. نحوه، زمان و آدرس محل ارسال مدارک، متعاقبا اعلام خواهد شد:

      پرینت برگ تاییدیه ثبت نام در فراخوان

      1 قطعه عکس 4×3 باپشت زمینه سفید و پشت نویسی شده

      اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (1 سری)

      اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر (1 سری) در صورت دارا بودن

      اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی (1 سری) منظور از مدرک تحصیلی صرفاً گواهینامه موقت تحصیلی یا دانشنامه تحصیلی می باشد.

تذکر :

مدرک پیش دانشگاهی و تائیدیه تحصیلی ارائه شده از دفاتر پیشخوان به منزله مدرک تحصیلی مورد قبول نمی باشد.

      اصل و تصویر کارت پایان خدمت ( پشت و رو) یا گواهی معتبر به تاریخ روز از مراجع ذیصلاح که پایان خدمت نظام وظیفه را حداکثر تا تاریخ پایان مهلت ثبت نام تأیید نماید.(1سری)

      اصل و تصویر کارت ملی- پشت و رو (1 سری)

      سابقه خدمت در شرکتهای طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی با ارائه تاییدیه واحد محل خدمت به همراه سوابق پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ( با مهر و امضاء سازمان و شعب مربوطه تامین اجتماعی) در صورت نیاز به ارفاق سن.

- در صورت نیاز به مدارک دیگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طریق سایت اعلام خواهد شد.

تذکرات مهم در خصوص مدارک مورد نیاز :

با توجه به این که مدارک متقاضیان ،پس از تعیین نمرات داوطلب در آزمون عمومی توسط شرکت  بررسی خواهد شد ، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری ، گواهی اشتغال به کار) مغایر با شرایط مندرج در این آزمون باشد هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد شد و در هر مرحله از آزمون ،اعلام نتایج اولیه ،مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی ،امتیاز اولویت یا سهمیه مربوطه از داوطلب سلب خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. ضمنا در صورت نیاز مدارک از مراجع ذیربط استعلام خواهد گردید و تطبیق اولیه انجام شده، ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

6.زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه یا آزمون:

- کارت ورود به جلسه امتحان توانمندیهای عمومی در تاریخ 11/09/1399 با استفاده از کد رهگیری از طریق سایت اینترنتی آزمون قابل چاپ خواهد بود. همچنین زمان و محل برگزاری امتحان در هنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید

ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه، در روز آزمون اخذ خواهد گردید.

تذکر بسیار مهم در خصوص تغییر اطلاعات ثبت نامی :

باتوجه به این که اعلام نتیجه اولیه (معرفی افراد برای بررسی مدارک) براساس اطلاعات ثبت نامی (خود اظهاری) داوطلبان و امتیازات وسهمیه های قانونی  انتخاب شده توسط آنها صورت می گیرد و به دلیل این که در هنگام بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد کل فرایند اعلام نتیجه را با اختلال مواجه می سازد  لذا لازم است ورود اطلاعات مذکور (انتخاب وضعیت ایثارگری و ...) در فرم تقاضانامه ثبت نام (به خصوص اگر در کافی نت صورت می گیرد) با دقت و صداقت صورت گیرد چرا که با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی ، امکان اصلاح اطلاعات مذکور در هنگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. لازم به ذکر است آخرین فرصت ویرایش مشخصات ثبت نامی افراد در زمان پرینت کارت ورود به جلسه خواهد بود.

7 . مواد آزمون

الف - امتحان عمومی شامل: زبان و ادبیات فارسی - معارف اسلامی- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان انگلیسی عمومی اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و مبانی حقوق اساسی هوش وتوانمندیهای عمومیفن آوری اطلاعات (ICDL)        می باشد که به صورت چهارگزینه ای طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

تبصره: اقلیت­های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می­باشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع   می­شود.

8.تذکرات مهم:

1 /8. از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (30) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد. از 30 درصد فوق الذکر، بیست وپنج (25) درصد آن به جانبازان وآزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (25) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج (5) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (25) درصد وآزادگان زیر یک (1) سال اسارت اختصاص می یابد.

2/8. انتخاب افراد دارای سهمیه 25 درصد ایثارگران ( به استثناء خواهر و برادر شهید) صرفاً به ترتیب نمره فضلی آزمون کتبی  بوده  و از دارا بودن شرط حد نصاب نمره معاف می باشند.

3/8. انتخاب ایثارگران دارای سهمیه 5 درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط آگهی و دارای حد نصاب آزمون که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد.

4/8. استخدام ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی 30 درصد موضوع ماده21 « قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران» صرفاً از طریق شرکت در آزمون و از طریق رقابت بین مشمولین بیکار  واجد شرایط که درزمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد.

5/8. مشمولین سهمیه 30 درصد ایثارگران تابع سایر شرایط مفاد آگهی خواهند بود.

6/8. به تمامی ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی 25 درصد توصیه می شود برای حصول اطمینان از امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی مذکور، قبل از ثبت نام با سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده خود هماهنگی لازم را به عمل آورند.

تبصره : ارائه کارت ایثارگری، گواهی ایثارگری از سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از قبولی و در زمان تشکیل پرونده ( به تاریخ روز) جهت استفاده از سهمیه مذکور الزامی می باشد.

7/8. استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان صورت می پذیرد.

8/8. سایر ایثارگران (به غیر از مشمولین سهمیه 30درصد) ضمن شرکت در آزمون تابع شرایط مفاد آگهی همانند افراد عادی خواهند بود.

9/8.اعلام نتایج اولیه فراخوان، بنا برخود اظهاری افراد در انتخاب سهمیه (  ایثارگری)، رشته تحصیلی و تاریخ های مربوطه در زمان ثبت نام می باشد. لذا مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن فراخوان، به عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، مصاحبه، اعلام فهرست قبول شدگان و به کارگیری، مغایرت احتمالی مدارک با مفاد فراخوان و یا احراز وجود سایر افراد واجد شرایط و دارای اولویت، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی می ‌گردد.

 

9/8. پس از کسر سهمیه 30% ایثارگری، از بین افرادی که حد نصاب نمره را کسب نموده اند براساس نمرات فضلی به میزان 3 برابر ظرفیت مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک دعوت خواهند شد. پس از مطابقت مدارک متقاضیان با اطلاعات ثبت شده در مرحله ثبت نام، در صورت عدم مغایرت با مفاد آگهی، افراد جهت انجام مصاحبه معرفی و در مرحله نهائی بر اساس جمع بندی امتیازات آزمون کتبی و عملی و مصاحبه ، نسبت به معرفی نفرات اصلی و ذخیره صرفاً بر اساس نمره نهائی فضلی { مجموع آزمون کتبی (70%)  و آزمون عملی و مصاحبه (30%)} اقدام خواهد شد.

تبصره1: حد نصاب نمره، پنجاه درصد(50%) میانگین بالاترین نمرات آزمون کتبی مکتسبه سه نفر اول می باشد.

تبصره2: کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ گونه حق بکارگیری ایجاد نمی کند.

11/8. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، امتحان و جذب محرزشود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج درآگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی حذف خواهد شد و حتی درصورت انعقاد قرارداد ، قراداد مزبور لغو و بلااثرمی گردد و در خصوص جایگزینی افراد واجد شرایط اقدام خواهدشد و حذف شدگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

12/8. مراحل بکارگیری متقاضیان پس از اعلام نتیجه نهایی مشروط به انجام آزمایش عدم اعتیاد ،طب کار  ، اخذ تائیدیه تحصیلی ، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و تائیدیه هسته گزینش می باشد.

13/8 . ملاک بررسی مدارک موارد خود اظهاری افراد در زمان ثبت نام بوده و به مدارک ارائه شده ( سهمیه ایثارگری)  در زمان بررسی مدارک بدون خود اظهاری فرد در زمان ثبت نام، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

14/8. مدارک ارائه شده در زمان تشکیل پرونده  به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

15/8. عدم مراجعه یا عدم ارائه مدارک لازم در زمان تشکیل پرونده یا عدم شرکت در مصاحبه و تکمیل مراحل مصاحبه به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

16/8. در صورت انصراف یا عدم شروع بکار پس از صدور ابلاغ امکان بازگشت به کار وجود ندارد.

17/8.در صورت تغییر آدرس یا شماره تلفن، افراد موظفند حداکثر ظرف 24 ساعت درخواست خود را مبنی بر تغییر آدرس و تلفن ارائه نمایند. در غیر این صورت هیچ گونه تعهدی نسبت به اطلاع رسانی وجود نخواهد داشت. ضمناً در صورت عدم پاسخگویی به تلفن نیز عواقب ناشی از آن به عهده داوطلب خواهد بود.


نظر شما :