مرکز درمان ناباروری سطح ۲ در ساوه افتتاح شد

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۱ کد : ۲۸۶۰ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۲۴۲
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، مرکز درمان ناباروری سطح ۲ در مجتمع بیمارستانی شهدای هفده شهریور و شهید مدرس ساوه مورخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولین شهری، سرپرست، معاونین و مدیران دانشکده به بهره برداری رسید.

در مراسم بهره‌برداری از این مرکز سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: مرکز درمان نابارری سطح ۲ شهرستان ساوه که با آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

 

دکتر محمود کریمی افزود: در این مرکز با حضور متخصص زنان دوره دیده خدمات ناباروری، اورولوژیست، ماما ، خدمات درمانی ناباروری از جمله آزمایشات اندورولوژی ، IUI و ... به همشهریان و زوج های نابارور شهرستان‌های ساوه و زرندیه می‌باشد.

 

کریمی با توجه به تعداد مراجعاتی که صورت گرفته و در سامانه ثبت شده است ۸۸۹ زوج نابارور در شهرستان ساوه و زرندیه شناسایی شده است که نیاز به ارائه خدمات ناباروری دارند.

وی از ایجاد این مرکز به عنوان گامی بزرگ جهت ارائه خدمات ناباروری خبر داد و ادامه داد: در این مرکز امور تشخیص و درمان زوجهای نابارور با حمایت های لازم در جهت کاهش هزینه‌های درمانی انجام می‌شود و از رفت و آمد این افراد به شهرهای همجوار جلوگیری میکند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با این اقدام و تولد فرزندان گامی موثر در راستای سیاست های جوانی جمعیت برداشته باشیم.

کلید واژه ها: افتتاح مرکز درمان ناباروری دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :

معراج وایمند ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۰:۰۳
سلام من حدود۱۰سال از زندگی مشترکم میگذره فقط۲بار تو۳ماهگی خانمم سقط شده چ بابدکرد.کارگرم ازنظرمالی خیلی ضعیفم
پاسخ مدیر سایت ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۱

با سلام و احترام

شما به مرکز ناباروری بیمارستان مدرس مراجعه کنید و با هزینه های دولتی مشکلتون رو انشاالله حل کنید.

با تشکر