پیام تبریک معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۶ کد : ۲۳۱ تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۱۴۹۷
 به گزارش وب دا ساوه، معاون آموزشی دانشکده در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه‌ها را به دانشگاهیان تبریک گفت
پیام تبریک معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی، آغاز سال تحصیلی 1400-1399 را به اساتید و دانشجویان تبریک گفت.

 به گزارش وب دا ساوه، معاون آموزشی دانشکده در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه‌ها را به دانشگاهیان تبریک گفت؛ متن این پیام به شرح زیر است:

سال تحصیلی 400-1399 به دلیل شیوع بیماری کرونا، متفاوت تر از سال های دیگر آغاز می شود. آنچه در ماه های اخیر، پس از شیوع این بیماری در دانشگاه ها و موسسات آموزشی ایران و اکثر کشورهای جهان شاهد آن بودیم؛ تغییر مسیر آموزش کلاسیک به آموزش الکترونیکی؛ و فائق آمدن بر شرایط بحرانی پیش آمده، و موفقیت اساتید، دانشجویان، کارشناسان و تمامی مدیران آموزشی در کوتاه ترین زمان ممکن در جهت ادامه بهینه امر آموزش دانشجویان بود.

دانشجویان عزیز در این دوره جدید با بهره گیری از دانش اساتید و دانشمندان، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می سازند. هرچند شروع سال تحصیلی امسال برای دانشجویان عزیز جدید الورود به جهت رعایت اصول بهداشتی و صیانت از سلامت دانشجویان به شکل حضوری نخواهد بود، ولی طراوت ورود جمع جدید دانشجویان به محیط دانشگاه همواره نشاط انگیز و امیدبخش است.

امیدواریم با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی در شرایط ویژه کنونی، با عنایت خداوند متعال؛ همه ما بتوانیم با پذیرش مسئولیت بیش از پیش، محیطی آرام، با نشاط؛ و سرشار از سلامتی برای فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فراهم آوریم.

اینجانب آغاز سال تحصیلی و شروع  درس و دانشگاه را به اساتید پرتلاش و دانشجویان خلاق و آینده ساز دانشکده علوم پزشکی ساوه و به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک عرض نموده و برای همگان از درگاه خداوند متعال دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را خواهانم.

کلید واژه ها: معاون آموزشی پیام تبریک ساوه، دانشکده علوم پزشکی، پیام تبریک


نظر شما :