نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس خبر داد

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه

۰۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۲ کد : ۲۲۳۷ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۵۲۶
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه و ۵۰۰ میلیارد تومان به منظور انتقال آب از سد کوچری به ساوه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد سبزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم استان مرکزی و مجمع نمایندگان استان مرکزی قدردان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی هستند و مطمئناً این گونه سفرها در شناخت ظرفیت مناطق مختلف و تعامل و تفاهم نزدیک دولت و مجلس تأثیر زیادی خواهد داشت.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت مصوبات قابل توجهی در استان مرکزی تصویب شد اما پیگیری و تعهد به تصویب برای وصول نتیجه نیاز است.

نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: مصوباتی در حوزه فرهنگی، کشاورزی و جاده‌های شهرستان ساوه انجام شد که تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه از جمله این مصوبات است.

حجت الاسلام محمد سبزی عنوان کرد: تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب از سد کوچری به ساوه و ۹۰ میلیارد تومان جهت احداث کانال زیر دست سد الغدیر و بهسازی کانال رودخانه مزلقان بخش دیگری از مصوبات سفر هیئت دولت به شهرستان ساوه بود.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه بودجه بیمارستان 250 تخت خوابی گرفتن بودجه بیمارستان ساوه نماینده شهر ساوه و زرندیه حجت الاسلام محمد سبزی


نظر شما :