تصادف دردناک خودروی پرستار بیمارستان شهید مدرس ساوه با تریلر و عیادت سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه از ایشان

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۱ کد : ۱۸۹۳ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۳۵۹
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه در ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در ساعت ۱۷:۴۶ واحد ارتباطات و هدایت عملیات شهرستان ساوه گزارشی از برخورد ال ۹۰ با تریلر در آزادراه ساوه-تهران، ده کیلومتری مامونیه دریافت کرد.

بلافاصه تیم عملیاتی اورژانس مامونیه و هلال احمر این شهر به محل حادثه اعزام شدند، سرنشینان ال ۹۰ خانم مروتی از پرستاران بخش جراحی بیمارستان شهید مدرس ساوه و مادر گرامیشان بودند که متاسفانه مادرشان به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه حادثه فوت شد و خود ایشان هم بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به سرعت به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

حال عمومی ایشان هم وخیم گزارش شده است. ضمن عرض تسلیت به خانم مروتی و خانواده گرامیشان، از درگاه ایزد منان خواستاریم ایشان هم بزودی سلامتی دوباره را باز یابد.

لازم به ذکر است دکتر "محمود کریمی" به همراه سرپرست معاونت درمان و رئیس مجتمع بیمارستانی ۱۷ شهریور و شهید مدرس ساوه با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه از نزدیک در جریان روند درمان همکار پرستار که بر اثر تصادف دچار سانحه شده بود قرار گرفتند و دستورات لازم را برای انجام مراحل درمانی صادر کردند.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه تصادف حادثه خودرو


نظر شما :