آیین افتتاح اورژانس بانوان در شهرستان ساوه

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۶ کد : ۱۷۳۴ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۸۶۶
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ پایگاه اورژانس بانوان در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح شد.

این آیین با حضور دکتر "محمود کریمی" سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه، دکتر "کوروش دالوندی" معاون درمان، دکتر "مجتبی ذکائی" سرپرست معاونت بهداشت، "صیدی" سرپرست مرکز فوریت های پزشکی و جمعی از  مدیران دانشکده علوم پزشکی ساوه و "حاج امینی" رئیس شورای شهرستان ساوه و "دکتر طاهری" عضو شورای اسلامی شهرستان ساوه برگزار شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: پایگاه اورژانس بانوان با همت معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایجاد شد.  
پایگاه اورژانس شهرستان ساوه جزو ۱۰ پایگاه اول اورژانس بانوان در کشور است و دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز در این زمینه پیشگام می‌باشد.

دکتر محمود کریمی افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند این پایگاه می‌تواند در حوزه بیماری‌ها، سوانح و حوادث پاسخگوی نیاز بانوان ساوجی باشد و خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی را به صورت ایمن و با رعایت موازین اسلامی به همشهریان ساوجی ارائه دهد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: با توجه به نیازسنجی‌های انجام گرفته اولین واحد اورژانس زنان در دانشکده علوم پزشکی ساوه افتتاح شد. این واحد با تلاش فراوان و با جذب نیروی بانو، تجهیز امکانات و آمبولانس شروع به کار کرد.

دکتر کوروش دالوندی افزود: کدهای موجود در سطح شهرستان ۱۷ کد بود که با اضافه شدن کد اورژانس بانوان به ۱۸ کد رسیده است و امید است  واحد اورژانس بانوان مورد استقبال بانوان ساوجی و در راستای آرامش و حضور بانوان در اورژانس باشد.

کلید واژه ها: افتتاح اورژانس بانوان ساوه


نظر شما :