پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز پزشک

۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۰۸
دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی یکم شهریور ماه روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور به ویژه پزشکان پرتلاش و زحمتکش دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز پزشک

به گزارش وب دا ساوه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی یکم شهریور ماه روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور به ویژه پزشکان پرتلاش و زحمتکش دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

یا طبیب من لا طبیب له،  یا رفیق من لا رفیق له
 
جامعه پزشکی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه توانایی و دانایی توشه گرفته از عِرق ملّی و میهنی در سودای تامین سلامت انسانها همت خویش را به کار گرفته اند و مجدانه در دوران بحران کنونی کرونا در کشور دست از  تلاش بی وقفه برنداshشته اند.
 
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی به ویژه پزشکانی که با از خود گذشتگی در برابر ویروس منحوس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، روز پزشک و زاد روز حکیم نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا را به شما طبیب فرزانه وتلاشگر ایران اسلامی، تبریک و تهنیت گفته و از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم را خواستارم و امیدوارم همچون گذشته، تلاش برای درمان بیماران که مبتنی بر فطرت پاک تمامی انسان‌هاست را سرلوحه تلاش بی وقفه خود نموده و با خدمتگزاری صادقانه به بندگان در مسیر کسب رضای الهی گام بردارید.

کلید واژه ها: ساوه، دانشکده علوم پزشکی، پیام تبریک


نظر شما :