دانشکده علوم پزشکی ساوه اولین دانشگاه دارای سامانه شفاوب

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۲ کد : ۱۵۷۸ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۲۱۵۳
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در آئین افتتاح سامانه شفا وب که دوم آذرماه در بیمارستان شهید مدرس ساوه گفت: دانشکده علوم پزشکی ساوه به عنوان اولین دانشگاهی است که در بیمارستان‌های زیرمجموعه خود دارای سامانه شفاوب می‌باشد.

دکتر " مهدی مصری" ضمن تبریک هفته بسیج، کار جهادی و خدمت شایان به مردم خصوصا در دوران کرونا را عملی متعالی و از خصایص انسان‌های والا دانست و شفا وب را سامانه‌ای در جهت  دسترسی آسان به اطلاعات و آمار و خدمت به مردم و دسترسی آسان به اطلاعات بیمار نام برد.

وی در رابطه با شفا‌وب تصریح کرد: این سامانه باعث تسهیل در گزارش‌‌گیری و  مدیریت و رضایتمندی بیماران می‌شود. در دنیای اطلاعات و فناوری، مدیریت اطلاعات سلامت و آمار مهمترین رکن پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات سلامت است.

دکتر مصری در ارتباط با راه‌اندازی داشبورد مدیریتی و پرسنلی نیز افزود: در داشبورد مدیریتی و پرسنلی، تکالیف پرسنل ها و تقسیم وظایف در این برنامه تعریف شده که باعث برنامه‌ریزی منظم و ساماندهی امور می‌شود.

همچنین عضو هیئت علمی گروه فناوری اطلاعات سلامت این دانشکده از سامانه شفاوب که تحت وب می‌باشد سخن گفت و تاکید کرد: این سامانه  به صورت پایلوت است و بخش کاربری آن راه‌اندازی شده و دارای داشبورد مدیریتی نیز می‌باشد‌.

دکتر "مرتضی همت" در رابطه با  ویژگی های سامانه تحت وب (HIS) گفت: قابل دسترس بودن در ۲۴ ساعت شبانه روز، امنیت و ردگیری بهتر، استفاده از تکنولوژی روز، مستقل از پلتفورم و قابل استفاده در موبایل بودن، عدم اتکای شفاوب به وجود سیستم عامل ویندوز ،قابلیت بارگزاری تصاویر و مستندات پزشکی در آن است از ویژگی های سامانه تحت وب (HIS) می باشد.

کلید واژه ها: سامانه شفا وب اولین دانشکده دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :