آگهی پذیرش و استخدام بهورز

۰۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۹ کد : ۱۳۶۵ اخبار و رویدادها آزمون های استخدامی
تعداد بازدید:۳۵۸۲
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد تعداد ۱۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش برای پذیرش در رشته شغلی بهورز به صورت قراردادی (قرارداد کار معین) استخدام نماید.

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه  برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت تحت پوشش، طبق مفاد بند یک تبصره ماده یک دستورالعمل اجرایی پذیرش و استخدام بهورز در نظر دارد تعداد 10 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش برای پذیرش در رشته شغلی بهورز  به صورت قراردادی ( قرارداد کار معین )  در محل های تعیین شده  استخدام نماید.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: استخدام بهورز


نظر شما :

مظلوم ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۲
متاسفم اجحاف در حق ما... مطمئن باشید باید به خاطر بی عدالتی و حق کشی در درگاه عدله الهی جواب پس میدین....
مظلوم ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۷
متاسفم برا دزدهای خاموش که حق ما ضایع کردن در صورتی که در آزمون کتبی از طریق سایت اعلام شدیم و الان که در مصاحبه و گزینش هم قبول شدیم به دروغ ازمون کتبی را رد اعلام نمودن.از اقا جوانمردیان در قسمت گزینش که تلاش میکند از اشناهای خود را جایگزین ماکند.خدا نسازد براتون ....مطمئن باش باید در درگاه حق الهی جواب بی عدالتی و حق کشی را جواب پس بدین.
بی نام ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۴
حق ادمارو ضایع میکنید خیلی بی مسئولیت هستید
بی نام ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۲
متاسفم براتون واقعا شش ماه مارو معطل کردید برو بیا مصاحبه کن کلی امید بستیم به این بهورزی اخرش این طوری هیچ جوابی ندادید به ما دوباره ازمون میگیرید.
.ندا ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۵
چرا شرایط استخدام رو ننوشته