بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت انتخابات جمعه ۲۸ خرداد

۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۴ کد : ۱۲۰۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۰۰
به گزارش وبدا ساوه، بسیج جامعه پشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه با صدور پیامی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی ۲۸ خرداد تأکید کرد. متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم ۗ وَإِذا أَرادَ اللَّهُ بِقَومٍ﴿۱۱﴾
خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!
سوره مبارکه رعد
آیه ۱۱
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و نجیب شهرستان ساوه
دیگر بار آزمونی سخت در پیش است و چشم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دستان شماست که می‌توانید با رای دادن قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشید.
بی شک یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی‌های مردم سالاری دینی؛ توازن بخشی به دو بال تیز پرواز ایران عزیز به سوی توفیق و تعالی یعنی جمهوریت و اسلامی بودن ایران عزیزمان، برگزاری انتخابات مختلف از جمله ریاست جمهوری می‌باشد.
انتخابات اگر چه در کل کشور به مدت یک روز و برای هر ایرانی، به ظاهر یک ساعت زمان می‌برد، اما همین یک ساعت در این یک روز به مثابه جان دوباره بخشیدن به سرنوشت مادی و معنوی جمعیت هشتاد و چند میلیونی ایران است. از منظر و نگاه ما جامعه پزشکی که خادم بی‌منت شما مردم عزیز شهرستان ساوه می‌باشیم؛ و مخصوصا در دوره کرونا همدیگر را بهتر از گذشته شناختیم؛ ارزش بعضی ساعات؛ دقایق و حتی ثانیه‌های زندگی ارزش غیر قابل مقایسه باهمان زمان‌ها در شرایط عادی زندگی هاست.
گاهی ارزش ثانیه‌ها فوق طلایی می‌شود؛ گاهی می‌شود برای خدمت به شما عزیزان از خداوند متعال؛ دقایق و ثانیه‌هایی را تمنا می‌کنیم که تضمین‌کننده یک عمر برای مددجو است. و در آن ثانیه‌ها و دقایق «فوق طلایی»؛ تصمیم می‌گیریم؛ روش و دستورالعمل مراقبتی و محافظتی مددجو را انتخاب می‌کنیم.
بنابراین، هنگامی که از زمان بهترین استفاده را می‌کنیم و با بهترین تصمیمات؛ روش‌های درست و موفقی انتخاب می‌کنیم؛ در واقع حیات، سلامت ونشاط مددجوی ما مجدد تضمین می‌یابد.


مردم عزیز و نجیب شهر ساوه!
اکنون روز جمعه ۲۸ خرداد، یک زمان طلایی و یک فرصت بی‌نظیر دراختیار تک تک شماست. آنهم فقط با یک ساعت صرف زمان!
لذا در این روز؛
شمایید و حق تعیین سرنوشت‌تان برای ۴ یا ۸ سال آتی!
شمایید و تعیین تکلیف برای دومین مقام کشور! شمایید و آفرینش مجدد‌امید و افتخار برای جوانان این مرز و بوم پر شهید و پر شاهد!
شمایید و تولید‌امید برای دوستان و تولید قدرت و اقتدار درمقابل بدخواهان و دشمنان.
و شمایید و انتخاب یک فرد اصلح!
انتخابات فردا ۲۸ خرداد ماه با هر کیفیتی که برگزار شود؛ به مدت چهار سال سکان قوه مجریه این نظام مقدس به فردی سپرده خواهد شد؛ بنابراین بیایید دوشادوش هم و با حضور گسترده و مشارکت در تعیین فرد اصلح، ‌امید، نشاط، همدلی، اتحاد و انسجام ملی را به نحو کم سابقه‌ای به نمایش بگذاریم و با حضور گسترده خودمان و تمامی خادمان ملت در انتخابات روز جمعه، پیوند ناگسستنی مردم؛ نظام و دوستان منطقه‌ای و بین المللی‌مان را بیش از پیش محکم کرده و به نمایش بگذاریم؛ و دشمنان کشورمان را مایوس و نا‌امید کنیم. و روح امام شهدا و شهدای عزیز؛ به ویژه سیدالشهدای مقاومت، سردار دل‌ها قاسم سلیمانی عزیز را شاد و مشعوف کنیم؛ لذا در پایان بسیج جامعه پزشکی شهرستان ساوه از یکایک شما مردم عزیز، نجیب و شریف شهرستان و آحاد جامعه پزشکی و پیراپزشکی، و خانواده‌های محترم این عزیزان درخواست می‌کند با حضور پر شور خود و با دعوت از سایر اطرافیان خود در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با مشارکت بالا، در انتخابات افتخار آفرین و با انتخاب اصلح بیش از پیش شاهد ایرانی قوی، استوار، سرافراز و سربلند باشیم.

وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ
روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی


نظر شما :