توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی از سوی دانشکده علوم پزشکی ساوه

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۲ کد : ۱۰۸۶ اخبار و رویدادها اخبار خیرین
تعداد بازدید:۸۲۵
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه از توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال میان نیازمندان از سوی دانشکده در ایام لیالی قدر خبر داد.
توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی از سوی دانشکده علوم پزشکی ساوه

به گزارش وب دا ساوه، آیین اهدای 100 بسته حمایتی با حضور حجت‌الاسلام دکتر حسینی امام جمعه شهر ساوه، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم مجلس شورای اسلامی، دکتر مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

دکتر مهدی مصری با اشاره به کمک‌های مؤمنانه از سوی کارکنان دانشکده در سال های گذشته و همچنین ایام شیوع بیماری کرونا در شهرستان، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 350 میلیون ریال در قالب کمک‌های مؤمنانه میان نیازمندان توزیع شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقلام از محل کمک‌های مؤمنانه مسئولین، اساتید و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشکده علوم پزشکی ساوه، تهیه و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک های مؤمنانه  در ۲ مرحله توزیع خواهد شد‌.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی اظهار کرد: به لطف الهی، کادر بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن حضور در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، با راه اندازی این کمپین بار دیگر خوش درخشیدند.

در پایان حجت الاسلام سبزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز بسیار خرسند هستیم که در کنار همه ی فداکاری کادر بهداشت و درمان، شاهد لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری و کمک های مومنانه از سوی پرسنل زحمتکش دانشکده بودیم.

 

 

کلید واژه ها: بسته های معیشتی خیرین توزیع بسته های معیشتی در ساوه روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :