با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه:

کمیته دانشگاهی پدافند غیرعامل برگزار شد

۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۷ کد : ۱۰۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۹۶
کمیته دانشگاهی پدافند غیر عامل با حضور دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، دبیر کمیته، معاونان و مدیران دانشکده صبح امروز ۲۱ مهر ماه سالجاری در سالن جلسات SDH برگزار شد.
کمیته دانشگاهی پدافند غیرعامل برگزار شد

به گزارش وب دا ساوه، در این جلسه دکتر فلاحتی دبیر کمیته پدافند غیرعامل با اشاره به دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اجرای برنامه های پدافند در حوزه سلامت به برخی از فعالیت های این کمیته به شرح زیر اشاره کرد:

-بروز رسانی ابلاغ اعضا کمیته پدافند غیرعامل
-برگزاری 9 کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل
-برگزاری کارگاه آموزشی
-بازدید از بیمارستان با هدف بررسی چالش های موجود با تاکید بر مصوبات پدافند
-تهیه و ارسال گزارشها مرتبط با پدافند غیرعامل

همچنین دکتر فلاحتی با اشاره به برخی از مشکلات بیمارستان شهید مدرس براساس ضوابط و مقررات کمیته پدافند خواستار هماهنگی تمامی حوزه ها برای رفع موانع و مسکلات موجود شد تا در مواقع بحران بتوانیم به خوبی از این مسیر گذر نماییم.

در ادامه جلسه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن بیان توضیحاتی در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل به خصوص در شهرستان ساوه به علت وجود شهرک صنعتی گفت: پدافند غیر عامل به معنای در نظر داشتن، سناریوهای پیشگیری و پیش بینی است و باید با سنجیدن موقعیت شهرستان براساس مصوبات دستورالعمل های سازمان پدافند کشوری، گام برداریم.

وی افزود: منابع در دانشکده محدود است اما با روشهای درست مدیریتی باید بتوانیم مشکلات موجود در حوزه های بیمارستانی، اورژانس و همچنین دسترسی به اطلاعات موجود در سیستمها و ... را در صورت وقوع حادثه را رفع نماییم.

کلید واژه ها: پدافند غیرعامل کرونا


نظر شما :