پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت گرامیداشت روز استاد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۵ کد : ۱۰۶۵ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۸۳۹
دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی معلمان و اساتید، خصوصا اساتید فرهیخته دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت گرامیداشت روز استاد

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون (زمر آیه9)

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلم و استاد، به عنوان رکن اساسی توسعه علمی کشور نقش مؤثری در سازندگی فردای روشن، آینده سازان میهن اسلامی مان دارند.

دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با گرامیداشت یاد استاد علم و اخلاق شهید دکتر مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام والای معلم و اساتید را در حالی گرامی میداریم که تمامی اساتید و اعضای هیئت علمی پا به پای کادر درمان و مدافعان سلامت در مهار ویروس کرونا گام برمیدارند و این در حالیست که امروز بیش از هر زمان دیگر به نیروی انسانی خلاق، متخصص و منور به اخلاق حرفه ای و معنوی نیاز داریم و نقش استادان در این مهم بسیار برجسته، خطیر و ارزشمند است و اساتید علوم پزشکی علاوه بر آموزش دانشجویان به صورت مجازی بر تحقیق و پژوهش و درمان بیماران و مبارزه با کرونا تلاش می کنند.

بیماری کووید-۱۹ جایگاه و ارزش والای معلمان و استادان به ویژه اساتید دانشگاه های علوم پزشکی را بیش از پیش یادآور شد، چراکه اساتید عزیزمان در این حوزه علاوه بر تربیت نیروهای اصلی بهداشت و درمان،رسالت پژوهش را با تحقیق و تفحص در زمینه کنترل و مهار این بیماری نمایان ساختند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، این روز فرخنده را به تمامی عزیزان فعال در عرصه تعلیم و تربیت به ویژه به اعضا هیات علمی و اساتید فرهیخته دانشکده علوم پزشکی ساوه، صمیمانه تبریک عرض نموده و ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات ارزشمند شما عزیزان، سعادت و بهروزی یکایک سروران گرامی را از خداوند منان خواستارم.

دکتر مهدی مصری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ساوه


نظر شما :