پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۲ کد : ۱۰۵۸ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۱۲۰۱
به گزارش وب دا ساوه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است. روز کارگر روز همه ملت است و نه بخش خاصی از آن. (امام خمینی ره)

یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکو داشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است.

نیروهای پر تلاش و پر افتخار مشاغل کارگری دانشکده علوم پزشکی ساوه، پشتیبان و بازوان نیروهای بهداشتی و درمانی در عرصه نظام سلامت هستند.

در این روزها که درگیر مهار ویروس کرونا هستیم، کارگران و نیروهای خدمات رسان به اندازه پزشکان، پرستاران، کارشناسان و ... در این خدمت رسانی به همشهریان و کمک به بیماران سهیم هستند و قطعا بدون حضور و خدمات این عزیزان خدمت رسانی به بیماران میسر نیست در حالیکه در زحمات و تلاش هایشان کمتر دیده شده و ما قدردان زحمات تک تک زحمت‌کشان عرصه سلامت هستیم.

اینجانب در سالروز بزرگداشت کار و کارگر، این روز را به حضور همه کارکنان و تلاشگران این مرز و بوم و به خصوص به کارکنان و تلاشگران محترم دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن قدردانی از زحمات مجدانه آنها در امر خدمت رسانی به دانشکده و جامعه دانشگاهی مخصوصاً در دوره ابتلاء به ویروس کرونا، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از ایزد منان آرزومندم.

دکتر مهدی مصری
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه

کلید واژه ها: روز کارگر دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :