پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت آغاز هفته ملی سلامت

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۱ کد : ۱۰۲۹ اخبار ویژه تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۶۸۶
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه سلامت، آغاز هفته ملی سلامت را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت آغاز هفته ملی سلامت


در متن پیام دکتر مهدی مصری آمده است:

بسمه تعالی
با شروع همه گیری بیماری کووید 19 در سال اخیر نقش مبرم و سازنده سلامت به عنوان حیاتی‌ترین نیاز و جز اولین اولویت‌های فردی و اجتماعی بیش از پیش بر همگان آشکار گردید.
هرساله هفته‌ی اول اردیبهشت ماه، هفته سلامت نام گذاری شده است تا بر اهمیت این مقوله بیش از پیش توجه گردد.
و شعار امسال این هفته با عنوان "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" در حالی انتخاب شده است که مدافعان خط نبرد بیماری کرونا خالصانه و جان بر کف در صیانت از سلامت مردم شجاعانه تلاش میکنند تا هرچه سریعتر با همکاری مردم سایه این ویروس منحوس را از سر کشورمان کم کنند.
ارتقاء سلامت حاصل تلاش‌ها و همکاری تمامی دستگاه‌ها و ادارات متولی در امر سلامت است و مدافعان سلامت به عنوان متولیان این امر نقش اساسی و پررنگی را ایفا میکنند. هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم آن در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم و از زحمات و تلاش های شبانه روزی همکارانمان در واحدهای مختلف که دغدغه اصلیشان همان ارتقا سلامت مردم است تقدیر و تشکر نمائیم.
شیوع جهانی ویروس جدید کرونا موجب شد تا اهداف و برنامه‌های رایج هفته سلامت نیز تحت تأثیر تحسین اقدامات ایثارگرانه و بی‌نظیر مدافعان سلامت کشورمان در خط مقدم مبارزه با کووید ۱۹ قرار گیرد.
این‌جانب ضمن عرض خدا قوت به مدافعان سلامت ساوه و زرندیه، هفته سلامت را به‌تمامی تلاشگران حوزه سلامت تبریک عرض نموده و از زحمات تمامی عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.
از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک شما عزیزان را خواستارم.


نظر شما :