پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت سال نو

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰ کد : ۸۶۹ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۶۸۳
به گزارش وب دا ساوه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به مردم شریف و خانواده بزرگ حوزه سلامت تبریک گفت
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت سال نو

 متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الأبصار ، یا مدبر اللیل و النهار ،یا محول الحول و الاحوال ،حول حالنا الی احسن الحال  

نجوای تحول به احسن الحال که در آغاز زندگی دوباره طبیعت به گوش می رسد، مقدمه تغییر و تحول و سرآغاز رویش و تکامل است؛ حلول سال نو و فرارسیدن بهار پرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است.اینک با لطف و عنایت پروردگار به استقبال سال نو می رویم؛ هرچند سالی که گذشت با فراز و فرودهای فراوانی همراه بود؛ رخدادهایی زیبا و شکوهمند که کام جان ها را شیرین کرد و وقایعی که تلخ کامی به بار آورد  و داغ بردلهای هموطنان نهاد.

در حوزه سلامت؛ آنچه درخشان و بالنده است و موجبات مباهات فعالان این عرصه را فراهم آورده تعهد و خدمت بی وقفه در مسیر تامین، حفظ و ارتقای "سلامت" مردم شریف شهرستانهای ساوه و زرندیه بوده است. در سال 1399 دانشکده علوم پزشکی ساوه در کنار تمامی مسائل، کمبودها و شرایط سخت حاکم با وجود بیماری کرونا ویروس، با تلاش تک تک همکاران در خدمت رسانی به مردم عزیزمان لحظه ای عقب نشینی نکرده و در کنار کنترل و مدیریت این بیماری موفقیت هایی را نیز به دست آورده است. سالی که در آن اساتید گرانقدرمان در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی موفقیت‌های ارزنده‌ای به ارمغان آوردند و پروژه‌های عمرانی دانشکده با وجود مشکلات بسیار و تنگناهای مالی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشتند. در حوزه های آموزش، بهداشت، درمان و دارو غذا مجوز احداث مراکز بهداشتی، درمانی، تشخیصی و آموزشی از مراجع ذیربط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ گردید که با فعالیت بیش از پیش دانشکده علوم پزشکی ساوه و مشارکت خیرین محترم و عزیزمان در سال آتی، آینده روشنی را برای ارتقاء شاخصهای سلامت این دو شهرستان به ارمغان خواهد آورد.

این موفقیت‌ها و دستاوردها ثمره تلاش‌های شبانه تمامی کارکنان عزیز دانشکده است که هر کدام به نوبه خود با دلسوزی وصف ناپذیری از هیچ کوششی برای رشد و اعتلای دانشکده دریغ نکردند تا دانشکده بتواند به جایگاه واقعی خود در سال‌های آتی دست پیدا کند.

اینجانب آغاز سال 1400 هجری شمسی و فرا رسیدن بهار پرطراوت را به کلیه پرسنل گرامی و خانواده‌های محترم آنان تبریک گفته و از خداوند منان برای دانشگاهیان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه آرزوی سالی پربرکت همراه با نیک‌روزی، سلامتی و موفقیت مسئلت دارم و امیدوارم در سال جدید بیش از پیش در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف دانشکده گام برداریم.

کلید واژه ها: دکتر مهدی مصری نوروز ۱۴۰۰ پیام تبریک سال جدید رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :