پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز مهندس

۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲ کد : ۷۱۹ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۱۱۲۱
دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه با ارسال پیامی به مناسبت پنجم اسفند، زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به جامعه مهندسان دانشکده تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز مهندس

در متن این پیام آمده است:


بسمه تعالی


پنجم اسفندماه زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان  "روز مهندس" نامگذاری شده در راستای بزرگداشت این شخصیت نمونه و الگو در مهندسی ایران و جهان و همچنین فرصت ارج نهادن به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه است.
مهندسان تداعی کنندگان ابتکار، نوآوری و خلاقیت و زمینه‌ ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور هستند و با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری می سازند و در شرایط حاضر که کرونا بر جهان سایه افکنده است در بسیاری از مسیرها یاری رسان کادر بهداشت و درمان می باشند.
اینجانب روز مهندس را به تمامی مهندسان متخصص و متعهد، به ویژه مهندسان پرتلاش خانواده بزرگ دانشکده علوم پزشکی ساوه، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با استفاده از فناوری های نوین و خلاقانه و پایبندی به اخلاق اسلامی و حرفه ای، بتوانیم شاهد توسعه فعالیت های مهندسی در حوزه های مختلف باشیم.

دکتر مهدی مصری
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه

کلید واژه ها: روز مهندس ساوه دانشکده علوم پزشکی خواجه نصیرالدین طوسی


نظر شما :