سفر یکروزه رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به کرمان

۲۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳ کد : ۴۹۱ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۶۳۲
رئیس دانشکده علوم پزشکی کرمان با همراهی دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از چند مرکز بهداشتی درمانی و آموزشی کرمان بازدید کرد.
سفر یکروزه رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به کرمان

به گزارش وب د ا ساوه، دکتر مهدی مصری صبح روز پنج شنبه مورخ بیست و پنجم دی ماه سال جاری با حضور در شهر کرمان از چند مرکز بهداشتی درمانی و آموزشی این دانشگاه بازدید کرد.

در ابتدای این سفر رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرده و بر مزار آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی‌فقیه در استان کرمان نیز حاضر شد.

سپس  ایشان که با دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و داوود نیکی مدیر مرکز کنترل سرطان خیریه آلاء همراه بود، با دکتر رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیدار کرد.

در ادامه  وی از مراکز اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمان و پژوهشکده آینده پژوهی درسلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان بازدید و جلسات هم اندیشی نیز با مسئولین این مراکز برگزار کرد.

دکتر مصری همچنین در پایان به اتفاق همراهان خود، جلسه ای هم اندیشی را با مدیران مراکز حمایتی و خیریه بیماران سرطانی این استان به جهت همکاری و انتقال تجارب برای جذب خیرین در حوزه سلامت شهرستان های ساوه و زرندیه انجام داد.

 

 

کلید واژه ها: شهید سردار سلیمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه ساوه کرمان


نظر شما :