انتصاب سرپرست معاونت درمان

۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۷ کد : ۴۳۱ اخبار و رویدادها انتصابات
تعداد بازدید:۲۰۴۸
طی حکمی از سوی دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه دکتر محمد مهدی مصری مجتهدی به سمت سرپرست معاون درمان منصوب شد.
انتصاب سرپرست معاونت درمان

جناب آقای دکتر محمد مهدی مجتهدی

موضوع: ابلاغ

باسلام؛

      نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنــوان "سرپرست معاونت درمان دانشکده " منصوب می گردید تا در چارچوب قوانین و مقررات و با بهره مندی حداکثری از توان کارشناسان، تعامل با معاونین و مدیران ستاد و روسای بیمارستان ها ضمن انجام وظایف محوله با تاکید بر موارد زیر در جهت ارتقاء کمیت و کیفیت ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی وابسته اقدام نمائید.

  1. نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در بیمارستان ها، مراکز و موسسات درمانی اعم از دولتی و خصوصی
  2. ارزیابی عملکرد بیمارستان ها براساس استانداردها
  3. ارتقاء بازدیدها از مراکز ارائه خدمات درمانی
  4. نظارت بر اجرای مطلوب طرح تحول سلامت در حوزه درمان
  5. برنامه ریزی برای توانمندسازی همکاران حوزه درمان و مدیران بیمارستان ها
  6. نظارت بر حسن اجرای برنامه عملیاتی حوزه درمان
  7. رسیدگی و نظارت مستمر بر اورژانس بیمارستان ها
  8. به کارگیری راهنمایی های بالینی در مراکز درمانی تابعه
  9. ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی از طریق استقرار نظام ارجاع الکترونیک
  10. توسعه برنامه های زیرساختی مراکز درمانی و بخش های مورد نیاز

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند متعال خواستارم .


نظر شما :

کریمی ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۴
انتصاب جنابعالی را بعنوان سرپرست معاونت درمان تبریک عرض میکنم.از خداوند متعال سربلندی و موفقیت شما را در این امر خطیر خواهانم.
مسلم میرزایی ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۱
برادر گرامی جناب آقای دکتر مجتهدی با اهداء درود و آرزوی توفیق بدین وسلیه انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی را بعنوان سرپرست معاونت درمان دانشکده شهرستان ساوه که مبین مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده تان در سطوح مختلف علمی کشور میباشد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امیدوارم هم چون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید.
ع.شهریاری ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳
جناب آقای دکتر مجتهدی؛ مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ؛ موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ؛ تداوم تعالی و توفیق ؛ سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .
احسان فرهادی ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰
جناب آقای دکتر محمدمهدی مجتهدی انتصاب جنابعالی رابه سمت معاونت درمان دانشکده؛تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت ان مجموعه باشیم.
محمدحسین احمدی ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۶
برخود لازم می دانم؛ انتصاب جناب عالی رابه سمت سرپرست معاونت درمان؛ تبریک عرض نمایم. امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی و اعتلای وطن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشید.
سعید عبایی ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۹
انتخاب جنابعالی را تبریک عرض میکنم،
علي تاجدار ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۳
انتصاب شایسته برادر گرامی متعهد و متخصص جناب آقای. دکتر مجتهدی را به ایشان تبریک عرض میکنم و بدون شک مردم آن حوزه از تلاش‌های ایشان بهره مند خواهند شد و برای ایشان توفیق روز افزون و کسب رضای خداوند متعالی از طریق خدمت به مردم فهیم و انقلابی را آرزومندم