وبینار آشنایی دانشجویان ورودی جدید با دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.

۰۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۲ کد : ۲۹۰ اخبار و رویدادها دانشجویان
تعداد بازدید:۲۰۴۷
با حضور مسئولان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۰۰-۱۳۹۹، وبینار آشنایی دانشجویان جدیدالورد با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه، چهارشنبه ۵ آذرماه سال ۱۳۹۹ برگزار گردید.
وبینار آشنایی دانشجویان ورودی جدید با دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.

 

به گزارش وب دا ساوه به نقل از مفدا، در ابتدای این وبینار رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک قبولی در کنکور سراسری به دانشجویان ورودی جدید، اظهار کرد در هر شرایطی آموزش ادامه دارد و ما با وجود بیماری کووید-۱۹ به علم اندوزی و آموزش ادامه خواهیم داد.
"دکتر مهدی مصری" با اشاره به اهمیت علم و دانش در پیشرفت کشور گفت: تنها راه ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه از مسیر علم و دانش می‌گذرد.
وی در پایان سخنان خود ضمن ابراز امیدواری جهت برگزاری جلسات حضوری با دانشجویان پس از پایان یافتن اپیدمی کرونا، آنها را به استفاده از فرصت‌های این ایّام توصیه کرد.
در ادامه این وبینار، معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده، ضمن تبریک و خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید، تاریخچه مختصری از تشکیل دانشکده علوم پزشکی ساوه را بیان نمود.
"دکترحمیدرضا کوهستانی" با اشاره به وضعیت آموزشی دانشکده در ایام شیوع کرونا و تعطیلی دانشکده، به تشریح چگونگی برگزاری کلاس‌های تئوری و کاروزی دانشجویان پرداخت.
وی در ادامه با بیان انتظارات دانشکده از کلیه دانشجویان ورودی جدید، علم و اخلاق را دو بال پرواز هر دانشجویی دانست و دانشجویان را به مجهز شدن به این دو بال توصیه کرد.
این عضو هیئت علمی دانشگاه ضمن بیان خصوصیات دانشجوی موفق گفت: از نظر ما دانشجویی موفق دانشجویی است که تک بعدی نبوده و درعرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی حضور فعالی داشته باشد.
در ادامه این وبینار "دکتر ساسان گازرانی" مدیر آموزش و تحقیقات، "دکتر مرتضی همت" مدیر فرهنگی دانشجویی"، حجت الاسلام ودود" نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده و برخی از کارشناسان دانشکده به تشریح فعالیت‌های حوزه خود پرداختند.
 در پایان این مراسم دانشجویان در جلسه پرسش و پاسخ مجازی شرکت نمودند.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی دانشکده پرستاری ساوه جدیدالورود دانشجو


نظر شما :