اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان شهید مدرس با حضور ارزیابان و تاکید بر سنجه‌های اعتبار بخشی آموزشی (گالری عکس)

۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۴ کد : ۲۵۷۴ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۹۹۶
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ ارزیابی اعتباربخشی آموزشی این بیمارستان با حضور " محمود کریمی"سرپرست دانشکده،دکتر "مهدی پورافضلی" متخصص طب اورژانش از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر "اسماعیل فخاریان" جراح مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، معاونین دانشکده، اعضا هیئت علمی و رئیس بیمارستان برگزار شد.

در ابتدای ورود ارزیابان، جلسه‌ای که با حضور سرپرست دانشکده، معاونین و مسئولین بیمارستانی و اعضا هیئت علمی و ارزیابان برگزار گردید، دکتر "محمود کریمی" سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه، ضمن بیان رسالت، چشم انداز و معرفی بیمارستان ، گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده را به اطلاع ارزیابان اعتباربخشی رساند و سپس ارزیابان به مصاحبه از اعضای هیات علمی و فراگیران پرداختند.


 در جلسه جمع بندی، دکتر کریمی سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه اذعان داشت: با شناختی که از بدنه نظام آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه دارم، بسیار خوشبینم که استاندارهای آموزشی بیمارستان ها روز به روز ارتقا پیدا کند.

ایشان در ادامه به اهمیت بازدیدهای تیم ارزیاب اشاره کرده و گفت: اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها، کمک شایانی در بهبود سطح آموزشی دانشجویان خواهد نمود، چرا که آموزش با کیفیت، پیش شرط ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه همچنین ضمن تشکر از تیم ارزیابی کننده و تشکر از مدیران و پرسنل دانشکده، اظهار داشت: مجموعه دانشکده علوم پزشکی ساوه تمام امکانات خود را به کار خواهد بست تا در مسیر توسعه کمی و کیفی آموزش و نیز خدمت رسانی به همشهریان حرکت کند.

قابل ذکر است در پایان جلسه جمع بندی اعتباربخشی آموزشی، ارزیابان از تلاش‌های مجدّانه سرپرست دانشکده و مجموعه معاونت آموزشی تشکر کردند و ابراز داشتند: که با ظرفیت و پتانسیلی که در سطح دانشکده دیده اند قطعا ساوه استحقاق توسعه بیشتری را دارد و باید همه تلاش کنند مسیر پیشرفت دانشکده هموار گردد.

همچنین در بازدیدی که توسط تیم ارزیاب صورت گرفت از ساختمان آموزش و بخش‌های آموزشی بیمارستان بازدید شد و طی نشستی که با رئیس، معاون آموزشی، روسای بخش ها، رئیس مرکز توسعه آموزش و کارشناسان مربوطه انجام شد ارزیابان از نحوه آموزش و همچنین اجرای سنجه های آموزشی این مرکز ابراز رضایت کردند.
 

کلید واژه ها: اعتبار سنجی بیمارستان مدرس دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :