بازدید جانشین مدیر غذا و دارو از داروخانه‌های خصوصی شهرستان ساوه(گالری تصاویر)

۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰ کد : ۲۴۹۸ اخبار و رویدادها سلامت
تعداد بازدید:۹۵۴
دکتر "رشیدالدین پیله‌وری" جانشین مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه در راستای بررسی وضعیت دارویی از داروخانه‌های خصوصی این شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه این بازدید شامگاه ۱ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور جانشین مدیر غذا و دارو و همراهی کارشناس نظارت بر امور داروخانه های خصوصی و در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مردم، بصورت سرزده از داروخانه های خصوصی شهرستان ساوه بازدید بعمل آمد.

جانشین مدیر غذا و دارو ضمن گفتگو با مسئولین فنی داروخانه‌ها بر تداوم و  خواستار خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم، برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم شد.

با وجود برخی از کمبودهای کشوری در حوزه دارو، روزانه وضعیت داروها و ملزومات مصرفی، در مراکز درمانی تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ساوه پایش و در صورت مشاهده و دریافت هر گزارش کمبود، بلافاصله مراتب به سازمان غذا و دارو اعلام و جهت تامین در اسرع وقت، اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

لازم به ذکر است در این بازدید، وضعیت دارویی داروخانه و انبار، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها، نحوه ارائه خدمات و مشاوره دارویی به مردم ، ارائه فاکتور ممهور به مهر داروخانه و حاوی ریز قیمت اقلام دارویی فروخته شده و ... مورد بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه بازدید از داروخانه های ساوه


نظر شما :