نخستین همایش "صنایع مسئولیت‌پذیر در حوزه سلامت" در شهرستان ساوه برگزار شد (گالری تصاویر)

۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۷ کد : ۲۴۸۰ اخبار و رویدادها اخبار خیرین اخبار ویژه
تعداد بازدید:۷۴۱
به منظور افزایش سطح هماهنگی دانشکده علوم پزشکی، مجمع خیرین سلامت و صنایع شهرستان ساوه با هدف افزایش سطح مشارکت صنایع در حوزه سلامت، همچنین بررسی مسائل و چالش‌های صنایع با حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های ساوه و زرندیه، "همایش صنایع مسئولیت‌پذیر در حوزه سلامت" برگزار گردید.

"محمود کریمی" در این مراسم گفت: با توجه به دغدغه‌های کشور در حوزه سلامت و تاکید بر شعار انسان سالم محور توسعه پایدار باید گفت دغدغه دانشکده علوم پزشکی ساوه به عنوان متولی سلامت شهرستان ساوه و زرندیه، سلامت اقشار مردم است که با مشارکت صنایع در این امر می‌تواند به توفیقات روزافزون دست یافت.


سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن تأکید مجدد بر نقش صنایع در کنترل بیماری کرونا افزود: اگر مشارکت صنایع در خرید دستگاه اکسیژن‌ساز و تجهیزات پزشکی و کمک درامر واکسیناسیون کارگری نبود این موفقیت بوجود نمی‌آمد، ما این توفیق را در مشارکت و یاری صنایع در این امر مهم می دانیم که بسیار تجربه‌ای موفق و امیدوار کننده است.

دکتر کریمی تصریح کرد: شهرستان‌های ساوه و زرندیه دارای ۶۳ هزار نیروی کارگری که با خانواده های آن در مجموع ۱۹۰ هزار نفر می‌باشد و سلامت این قشر از جامعه که می‌توانند در صنعت نقش آفرینی کنند بسیار لازم و ضروری می‌باشد.

وی با تاکید بر پروژه درحال ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جایگزین مدرس گفت: با تکمیل این پروژه، پاسخگوی نیاز کارگران صنایع و خانواده هایشان در ساوه و زرندیه خواهیم بود.
در پایان این مراسم دکتر کریمی ضمن تشکر از صنایع در ساخت پروژه پردیس دانشگاهی، تجهیز و خرید دستگاه‌های مورد نیاز در بیمارستان مدرس و ساخت فیزیکی آن، مشارکت صنایع در این زمینه را خیرخواهانه و مورد قبول قلمداد کرد.

در پایان این مراسم از نماینده حاج "علیرضا عسگریان" مدیرعامل گروه صنعتی کاوه، "عباس اقبالیون" شرکت سپیدگچ تقدیر بعمل آمد.

کلید واژه ها: مشارکت صنایع ساوه زرندیه تقدیر از خیرین


نظر شما :