اخذ مجوز رشته پزشکی عمومی در دانشکده علوم پزشکی ساوه

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۴ کد : ۲۲۵۶ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۸۶۸
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه از اخذ مجوز رشته پزشکی عمومی در این دانشکده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه "محمود کریمی" با اشاره به کسب مجوز رشته پزشکی عمومی از وزارت متبوع، از حضور دانشجویان پزشکی از سال تحصیلی آینده تحصیلی در این شهرستان خبرداد و گفت اخذ این مجوز در کنار کلیه مزایایی که برای این شهرستان خواهد داشت، گامی بزرگ در جهت تبدیل شدن این دانشکده به دانشگاه می‌باشد.

دکتر محمود کریمی از دیگر مزایای اخذ این مجوز را افزایش حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص رشته‌های مختلف در قالب هیئت علمی در سطح دانشکده عنوان کرد و افزود، با توجه به زمان بالای تحصیل دانشجویان رشته پزشکی که هفت سال می‌باشد شاهد ارتقاء سطح خدمات درمانی در مجموعه تحت پوشش این دانشکده خواهیم بود.

ایشان کسب مجوز رشته پزشکی را موفقیتی بزرگ برای این دانشکده عنوان کرد و گفت البته مسئولیت دانشکده سنگین‌تر شده و لازم است همه اهتمام خود را بکار بریم تا با رعایت استانداردهای ابلاغی وزارت متبوع سطح علمی آموزش‌ها را حفظ نماییم.

وی در پایان از تلاش و پیگیری کلیه مسئولان شهرستانی از جمله امام جمعه محترم شهرستان، نماینده محترم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ساوه، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی، خیرین، مدیران صنایع و سایر مسئولان ساوه و زرندیه تشکر نموده و گفت همدلی مسئولان در پیگیری اخذ مجوز رشته پزشکی باعث تسهیل این امر شد به گونه‌ای که بازرسان اعزامی وزارت بهداشت این همدلی در بین مسئولان شهرستان را مثال زدنی و قابل تقدیرعنوان کردند.

دکتر کریمی همچنین ضمن تشکر از رؤسا و معاونین محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، زنجان و قم که در این مسیر کمک و همراه این دانشکده بودند، خواستار ادامه همکاری این دانشگاه‌ها در ادامه مسیر شدند.

همچنین اعضاء محترم هیئت علمی، کارکنان و بویژه دکتر مرتضی همت، معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی که نقش ویژه‌ای در این موفقیت بزرگ داشتند از جمله گروه‌ها و افرادی بودند که مورد تقدیر و تشکر سرپرست دانشکده واقع شدند.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه دکتر محمود کریمی رئیس دانشکده ساوه اخذ رشته پزشکی در ساوه مجوز رشته پزشکی ساوه


نظر شما :

هانیه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۹
ممنون از تلاش و همکاری دکتر کریمی و همکارانشون بابت اضافه کردن رشته پزشکی به دانشکده پزشکی ممنون میشم اگه رشته های دیگر تجربی مثل دندان پزشکی و دارو رو هم به علاقه مندان این رشته ها به دانشکده ساوه اضافه کنید