کارگاه آموزشی خبرنویسی و نقد خبر برای رابطین روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد

۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۶ کد : ۲۱۸۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۳۹
دوره‌ تخصصی آموزش خبرنویسی پیشرفته و نقد خبر در تیرماه ۱۴۰۱ برگزار و ضمن آموزش سبک‌ها و گزارش‌های خبری بر اصول درست‌نویسی در خبر تأکید شد.

آخرین جلسه این کارگاه، یک‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور رابطین روابط عمومی و رابطین خبری واحدهای تحت نظر دانشکده در جهاد دانشگاهی تشکیل شد،مدرس این دوره(خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان ساوه) ضمن نقد و بررسی چند خبر تولیدشده در واحدها، نکاتی هم در مورد نحوه گرفتن عکس در جلسات ارائه کرد و به پرسش‌های رابطین پاسخ داده شد. در ادامه این جلسه همچنین نکات مهم در نوشتن تیتر، لید و متن خبر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به اهمیت برپایی این‌گونه جلسات گفت: این دوره‌های آموزشی باتاکید بر افزایش توانمندی‌های رابطین برای تولید اخبار در سایت و فضای مجازی مطابق با استاندارد خبری برگزار می‌شود و با هدف توانمندی همکاران جهت رفع اشکال در بارگذاری خبر و آشنایی با خبرنویسی پیشرفته صورت گرفته است.

در پایان این کارگاه، تعدادی از رابطین واحدهای تابعه نظرات خود را برای بهبود اخبار سایت مطرح کردند و تداوم برگزاری جلسات نقد خبر را خواستار شدند. قابل ذکر است حضور در این کارگاه رایگان بوده و بر اساس برنامه‌ریزی روابط عمومی دانشکده وهمکاری جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایسنا طی ۶ جلسه کارگاه خبرنویسی ویژه شاغلین روابط عمومی برگزار شد.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزاری کارگاه آموزش خبرنویسی