سفر دکتر "عباس شیراوژن" معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی ساوه (گالری عکس و فیلم)

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۰ کد : ۲۱۲۷ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۳۹۵۶
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت به همراه امام جمعه شهرستان ساوه، فرماندار و سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه، معاون و مدیران و نماینده نهاد رهبری این دانشکده در جلسه هم اندیشی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی در دانشکده علوم پزشکی ساوه حضور یافتند و در جریان مشکلات و مسائل این دانشکده قرار گرفتند.

در ابتدای این جلسه سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در سخنانی ضمن تشریح اقدامات انجام گرفته در دانشکده گفت: دانشکده علوم پزشکی ساوه با وجود ۸۵۰ دانشجو در زمینه های فرهنگی اقدامات مهمی انجام شده است و لی دغدغه های مهمی نیز در این زمینه وجود دارد و تا فرصتی  در اختیار هست باید بتوانیم نسلی را تربیت کنیم که باعث بالندگی و پیشرفت کشور گردد.

 نماینده مردم ساوه و زرندیه در این جلسه گفت: به صفر رسیدن آمار کرونا در ایران با وجود اینکه در برخی کشورها همچنان آمار قربانیان سه رقمی است نشان از توانمندی و غیرت ایرانیان در برابر کشورهای پیشرفته مدرن است.

وی در ادامه گفت: باید در ساوه پزشکان اخلاق مدار که برگرفته از فرهنگ اسلامی و وجدان کاری هستند جذب شوند و فعالیت کنند.

فرماندار شهرستان ساوه نیز با تاکید بر اینکه عدالت در توزیع سرانه فرهنگی و آموزشی، مورد انتظار و مطالبه دانشجویان است، افزود: پذیرش دانشجو در دانشکده علوم پزشکی باید به صورت ویژه افزایش یابد و تاسیس رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و ... یکی از مطالبات شهرستان است که می‌تواند سرریز جمعیتی پایتخت را به لحاظ توسعه علمی پذیرا باشد.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه سفر به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی با هدف رصد میدانی مشکلات است اظهار کرد: حضور فیزیکی و گفتگوی چهره به چهره با دانشجویان علوم پزشکی باعث شناسایی بهتر مسائل و مشکلات و تصمیم‌گیری بهتر برای حل مشکلات احتمالی خواهد بود.

وی افزود: در بازدیدهایی که از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی صورت می‌گیرد فضای خوابگاهی، تغذیه و همچنین مسائل فرهنگی اجتماعی دانشجویان رصد می‌شود و برای رفع کاستی‌ها اولویت‌سنجی خواهد شد.

در پایان این جلسه دکتر عباس شیراوژن به همراه سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن بازدید از پردیس دانشگاهی و خوابگاه‌های دختران و پسران در جریان مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه فرهنگی و دانشجویی قرار گرفت.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه دکتر عباس شیراوژن معاون وزیر بهداشت معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت بازدید


نظر شما :