همزمان با ایام ماه مبارک رمضان

بازدید سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه از خوابگاه‌های دانشجویی پسران و دختران(گالری تصاویر)

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۹۳۷ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۵۵۷
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور در خوابگاه دانشجویی دخترانه کوثر و خوابگاه دانشجویی پسرانه امام علی(ع) از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این دو خوابگاه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، در این بازدید که علاوه بر دکتر "محمود کریمی" سرپرست دانشکده، دکتر "مرتضی همت" معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی، حجت الاسلام "هادی ودود" نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری و دکتر "رضا نعمتی" مدیر فرهنگی دانشجویی این دانشکده نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات موجود دو خوابگاه دانشجویی این دانشکده بررسی و دستورات لازم جهت رفع کمبودها و مشکلات از طرف سرپرست دانشکده صادر گردید.

در جریان این بازدید که، سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ صورت گرفت سرپرست دانشکده در ابتدا با حضور در خوابگاه دانشجویی خواهران کوثر در ضمن نشستی صمیمی با دانشجویان به گفت و گو پرداخت.

دبیر شورای صنفی این خوابگاه و سایر دانشجویان ساکن، به مسائل و مشکلاتی از جمله مباحث مربوط به شهریه خوابگاه، افزایش کیفیت و کمیت غذا، مسائل مربوط به ایاب و ذهاب، مشکلات و مسائل مربوط به نظافت خوابگاه اشاره نمودند.

در ادامه سرپرست دانشکده و معاون فرهنگی دانشجویی توضیحاتی در خصوص هزینه‌های خوابگاه و فرسوده بودن آن را با دانشجویان درمیان گذاشتند و در خصوص مشکلات قابل پیگیری دستورات لازم صادر گردید.
از جمله مصوبات جلسه مذکور بحث اقساطی شدن شهریه خوابگاه دانشجویی بود که با نظر مساعد سرپرست محترم مقرر گردید نحوه اجرایی شدن آن توسط معاون محترم پیگیری گردد.

در ادامه دکتر کریمی با حضور در خوابگاه دانشجویی پسران امام علی(ع) در جریان مشکلات این خوابگاه دانشجویی نیز قرار گرفت و دستور پیگیری و بررسی مسائل را صادر نمود.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه دیدار با دانشجویان دکتر محمود کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :