تقدیر از زحمات بسیج جامعه پزشکی و موکب جاماندگان کربلا در امر واکسیناسیون

۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۰۰:۲۵ کد : ۱۵۳۱ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۶۹۰
در ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ شب از زحمات بسیج جامعه پزشکی و موکب جاماندگان کربلا با حضور "رهبر بختیاری" رئیس دفتر ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه و "حاج آقا هادی ودود" نماینده نهاد رهبری در دانشکده و روابط عمومی تقدیر شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، در این دیدار ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات همکاران بسیج جامعه پزشکی و موکب جاماندگان کربلا، به نقش فعال و زحمات بی شائبه آنان در  مبارزه با بیماری کرونا در امر واکسیناسیون اشاره شد و قدردانی و سپاس از این امر خداپسندانه از طرف دکتر " مهدی مصری" ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه به ایشان واصل شد.

 با توجه به اینکه مراکز تجمیعی واکسیناسیون صبح ها ۷ صبح تا ۷ عصر آماده خدمت رسانی به مردم بودند، بسیج جامعه پزشکی و  موکب جاماندگان کربلا به ترتیب در عصر و شب به ارائه خدمات در امر واکسیناسیون به همشهریان عزیز ساوجی  پرداخته و یارای کسانی شدند که در روز نمیتوانستند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 در این میان بسیج جامعه پزشکی و موکب جاماندگان کربلا با همکاری هلال احمر، شهرداری، سپاه، جهادگران توانستند امر واکسیناسیون را در کنار سه مرکز تجمیعی قدسیه، کوثر و دانشگاه آزاد تسریع بخشند.

 بسیج جامعه پزشکی با استقرار در میدان مخابرات و موکب جاماندگان کربلا با استقرار در نقاط مختلف شهر در رسیدن به هدف حداکثری واکسیناسیون کمک شایانی کردند. در این راستا موکب جاماندگان کربلا آمادگی خود را برای واکسیناسیون افرادی که توانایی خروج از منزل را ندارند مانند افراد کم توان، معلول و سالمندان و بیماری های خاص در منزل را اعلام نموده است.

کلید واژه ها: تقدیر از جاماندگان کربلا دانشکده علوم پزشکی ساوه تقدیر از تیم واکسیناسیون رهبر بختیاری


نظر شما :