اطلاعیه مهم روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه در خصوص واکسیناسیون گروه‌های جدید

۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۶ کد : ۱۳۱۵ اطلاعیه ها اخبار کرونا ویروس
تعداد بازدید:۳۸۲۹
به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون، گروه های اعلام شده ذیل از طریق سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام فرمایند.

قابل توجه تمامی همشهریان عزیز در شهرستان های ساوه و زرندیه

با توجه به آغاز فاز سوم واکسیناسیون کرونا از هفته گذشته با اولویت مشاغل حساس و گروههای در معرض خطر، تمامی گروههای ذیل می توانند با ورود به سامانه https://salamat.gov.ir/ نسبت به ثبت نام و انتخاب مکان و زمان دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند:

مشاغل حساس شامل:

۱. خبرنگاران
۲. فرهنگیان
۳. اساتید حوزه و دانشگاه
۴. نیروهای نظامی و انتظامی
۵. کارکنان بانک ها
۶. کارکنان اداره پست
۷. رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، حمل بار و مسافر (شامل رانندگان تاکسی های درون شهری و برون شهری، اتوبوس و مینی بوس های درون شهری و برون شهری، تاکسی های برخط مانند اسنپ و ماکسیم، آژانس ها، وانت بار و کامیونت، وسایل نقلیه سنگین ویژه حمل و نقل بار و...‌)


گروههای پرخطر شامل:

۱. بیماران خاص و دیابتی که انسولین تزریق میکنند
۲. عزیزان دارای معلولیت با درجه شدید و خیلی شدید

لازم به ذکر است تمامی این افراد در صورتی قادر به ثبت نام جهت دریافت واکسن خواهند بود که لیست مشخصات آنها توسط سازمانهای مربوطه در اختیار مرکز مدیرت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت قرار گرفته باشد.

افرادی که در لیست موجود نباشند، میتوانند با مدارک مستند از طریق سازمان تحت پوشش به منظور ارسال لیست تکمیلی و تحت پوشش قرار گرفتن اقدام کنند.

علاوه بر گروههای فوق واکسیناسیون سایر افراد جامعه بر اساس گروه سنی در افراد بالای ۵۳ سال(متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن) نیز انجام می گردد.

هنگام حضور در مراکز واکسیناسیون جهت دریافت واکسن در دست داشتن کارت ملی و پیامک نوبت دهی ارسالی از سامانه salamat.gov.ir الزامی می باشد.


روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
http://www.savehums.ac.ir
 

کلید واژه ها: salamat.gov.ir سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا ثبت نام واکسیناسیون کرونا سایت واکسن کرونا


نظر شما :

حمیدرضا ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۲
من راننده اسنپ هستم ومنتظر زدن واکسن هرچی تو سایت میریم ثبت نام کنیم انجام نمیشه سایت یجورایی بسته اول سایت رو درست کنین بعد به مردم وعده وعید بدید بخدا خیلی هارو دیدم با پارتی بازی واکسن زدن
مالک یساری ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۱
برای ثبت نام واکسن کرونا راننده