آغازه بهره‌برداری از چندین پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان زرندیه

۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۷ کد : ۱۲۶۸ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۲۵۹۰
پنج پروژه ارائه خدمات بهداشتی درمانی امروز ۲۴ تیرماه، با حضور مسئولان در سطح شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، در این مراسم که با حضور «سید محمد طباطبایی» معاون مشارکت‌های مردمی و مدیر روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، «محمد سبزی» نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، «مهدی مصری» ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه، «سیامک سلیمانی» فرماندار زرندیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زاویه، معاونین و مدیران دانشکده علوم پزشکی ساوه، خیرین و سایر مسئولین برگزار شد پنج پروژه ارائه خدمات بهداشتی درمانی در سطح شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن اشاره به طرح‌های افتتاح شده، اظهار امیدواری کرد که این طرح‌ها برای مردم این شهرستان مثمر ثمر باشد و شاهد کاهش تردد مردم این شهرستان به شهرها و استان‌های همجوار باشیم.

دکتر مهدی مصری گفت: سیاست نظام سلامت و دانشکده علوم پزشکی ساوه این است که خدمات سرپایی و خدمات مراکز جامع سلامت را توسعه دهد تا دسترسی مردم به خدمات افزایش یابد و آنها بتوانند با مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. 

وی ضمن اشاره به ضرورت تقویت خدمات اورژانس بیمارستانی، بر شتاب در توسعه درمانگاه زاویه، درمانگاه خیرساز خراقان و بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی امام رضا(ع) تأکید کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر خود به همراه ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه با وزیر بهداشت گفت: شخص جناب آقای وزیر با توجه به بازدیدی که قبلاً از منطقه داشته‌اند عنایت ویژه‌ای نسبت به شهرستان‌های ساوه و زرند دارند.

ایشان ضمن تشکر از خدمات مجمع خیرین سلامت کشور در سطح دو شهرستان ساوه و زرندیه، از حمایت این مجمع از درمانگاه زاویه و رازقان و بیمارستان امام رضا(ع) قدردانی نمود.

گفتنی است در این مراسم آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت شهرستان زرندیه، واحد دندانپزشکی خیریه صدرآباد، داروخانه خیرساز شهر خشکرود، داروخانه تخصصی شبانه روزی دکتر احمدی و مرکز سونوگرافی بخش خصوصی شهر مامونیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت همچنین از مرکز جامع واکسیناسیون کرونا شهر مامونیه، ساختمان درحال ساخت ستاد شبکه بهداشت و درمان زرندیه، کلینیک دندان پزشکی درمانگاه تخصصی شهدای آسیابک، محل راه اندازی بخش اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا(ع) مورد بازدید قرار گرفت.

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه حجت الاسلام محمد سبزی مرکز بهداشت و درمان زرندیه دکتر مهدی مصری اخبار شهرستان ساوه


نظر شما :