در دیدار با وزیر بهداشت صورت گرفت؛

بررسی پروژه‌های توسعه‌ای و ساختار تشکیلاتی دانشکده علوم پزشکی ساوه

۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۶ کد : ۱۲۳۴ اخبار و رویدادها اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۱۹۱
در دیدار نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با وزیر بهداشت، پروژه‌های توسعه‌ای و ساختار تشکیلاتی این دانشکده مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

دکتر مهدی مصری - دانشکده علوم پزشکی ساوهبه گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، بعداز ظهر امروز 12 تیرماه 1400، «محمد سبزی» نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، «مهدی مصری» رئیس و «محمد قربانلی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی ساوه با «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص پروژه‌های توسعه‌ای و ساختار تشکیلاتی این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد سبزی ضمن بیان کلیاتی از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان‌های ساوه و زرندیه، از دکتر نمکی، وزیر بهداشت و کلیه تلاشگران عرصه سلامت جامعه به ویژه تلاش و مجاهدت کادر درمان در زمان شیوع کرونا تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این دیدار دکتر مهدی مصری ضمن اشاره به نیازمندی‌ها دانشکده در حوزه فضاهای فیزیکی، تجهیزات پزشکی و تغییرات لازم در ساختار تشکیلاتی دانشکده، خواستار توجه ویژه وزارت بهداشت به توسعه و تجهیز این دانشکده شدند که این درخواست با قول مساعد وزیر و معاونان ایشان همراه شد.

در این دیدار که «دکتر جان‌بابایی» معاون درمان، «دکتر تقوی‌نژاد» معاون توسعه و «دکتر موهبتی» معاون پارلمانی وزارت بهداشت نیز حضور داشتند موارد ذیل مطرح شد و دستور و قول مساعد مقام عالی وزارت درباره هرکدام از آنها اخذ گردید:

  1. تغییر ساختار تشکیلاتی غذا و دارو از مدیریت به معاونت، با توجه به وجود شرکت‌های مختلف غذایی، داروی و بهداشتی آرایشی در سطح دو شهرستان ساوه و زرندیه
  2. تأمین منبع مالی جهت تجهیز فاز اول آزمایشگاه کنترل غذا و دارو
  3. اختصاص بودجه جهت تکمیل تأسیسات و محوطه سازی پروژه خیرساز پردیس دانشگاهی که توسط خیر محترم حاج آقای عسکریان و گروه صنعتی شیشه کاوه که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تأمین منابع مالی، فاز اول آن از سال جاری قابل بهره‌برداری خواهد بود.
  4. اختصاص بودجه به پرژه بیمارستان 250 تختخوابی جایگزین بیمارستان شهید مدرس
  5. تأمین منابع مالی طرح توسعه بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه که در مرحله گود برداری می‌باشد.
  6. تأمین تجهیزات پزشکی بیمارستان شهید مدرس و امام رضا(ع) از جمله سی تی اسکن و سایر تجهیزات ضروری

 


نظر شما :