پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۰:۳۰ کد : ۱۱۱۷ اطلاعیه ها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۱۰۰۷
دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان در سراسر جهان و علی الخصوص کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشکده تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش وب دا ساوه, متن کامل پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

"أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة"

ایزد منان را سپاس می‌گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرارداد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه‌داری در ماه تذهیب و تزکیه نفس، با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش دست یابیم. خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوا بر گرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند. امیدوارم خداوند کریم به کرم بی‌منتهای خود همه ما را در زمره این بندگان خالص قرار دهد. عید فطر، روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرت‌های روشنی می‌باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان، اجر و پاداش خود را تنها در تقرب الهی جستجو می‌کنند. عید فطر روزی است که انسان به فطرت‌های پاک خود باز می‌گردد.

اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات حلول این عید بزرگ را به عموم روزه‌داران، بالاخص همکاران دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه، اساتید معزز و همکاران عزیز به ویژه همکاران و پرسنل خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، دانشجویان گرامی و جمیع خادمین عرصه سلامت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم ما را در راه ارتقاء و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در عرصه تامین، حفظ و ارتقای سلامت موفق و پیروز بدارد.

دکتر مهدی مصری
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه

پیام تبریک دکتر مهدی مصری

 


نظر شما :