فراخوان جذب نیروی نگهبان

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۲ کد : ۳۳۸ اخبار و رویدادها آزمون های استخدامی
تعداد بازدید:۱۳۲۵
دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ساوه درنظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیازواحدهای تابعه دانشکده علوم پزشکی ساوه در رشته شغلی نگهبانی افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون های کتبی ، عملی و مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی ، بصورت شرکتی با در نظر گرفتن شرایط مندرج بکارگیری نماید:
فراخوان جذب نیروی نگهبان

 

1- انعقاد قرارداد بصورت موقت می باشد و در صورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز، قرارداد تمدید خواهد شد.

2- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون و یا مصاحبه، نحوه صدور کارت و ... از طریق همین سایت انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر 24 ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند.

3- عواقب ناشی از عدم اطلاع در خصوص زمان شرکت در آزمون و یا مراجعه جهت تشکیل پرونده و مصاحبه بر عهده متقاضی خواهد بود.

3- وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

4- باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز، لطفاً از هم اکنون، نسبت به تهیه مدارک لازم اقدام فرمایید، بدیهی است درصورت عدم ارائه اصل و تصویرمدارک در مهلت مقرر، هیچ امکانی جهت تمدید مهلت تحویل مدارک وجود نداشته و به دلیل نقص مدرک، از این فراخوان حذف خواهید شد.

 

 

جدول رشته شغلی مورد نیاز

ردیف عنوان شغل محل خدمت تعداد جنسیت شرایط احراز از نظر

مدرک و رشته تحصیلی

 

1 نگهبان بیمارستان شهید مدرس 1 مقطع تحصیلی دیپلم ، فوق دیپلم

         ( کلیه رشته ها)

    مرد

 نگهبان بیمارستان امام رضا (ع) 1 مرد مقطع تحصیلی دیپلم ، فوق دیپلم

         ( کلیه رشته ها)

 

1-شرایط عمومی :

1/1)داشتن تابعیت ایران

2/1) تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

3/1) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

4/1) انجام خدمت دوره ضرورت ( کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد )

5/1) عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و روان گردان

6/1) داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کاری که به کارگیری می شوند ( تائید پزشک طب کار)

7/1) نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر یا پرونده تخلفاتی

تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی :

افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون نیستند عبارتند از :

1-انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحد های تابعه دانشکده و سایر دستگاهها و موسسات دولتی

2-افرادی که به موجب آرای مراجع قضائی و ذی صلاح ،از خدمت دولتی منع شده باشند

3-افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمان ها ،شرکت های دولتی وسازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است دارند .

4- دارندگان مدرک تحصیلی معادل

 2.شرایط اختصاصی:

شرایط سنی داوطلبان

داشتن حداقل 25 سال ( متولدین تا ۱۳۷۴/۰۹/۲۰) و حداکثر 30 سال تمام ( متولدین ۱۳۶۹/۰۹/۲۰ به بعد) جهت کلیه مقاطع تحصیلی

تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهند شد :

الف )جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست وپنج درصد (25%)و بالاتر، فرزندان آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ب )داوطلبانی که در جبهه به صورت داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه وهمچنین مدت زمان بستری شدن ویا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت ها در جبهه ها

ج) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ،مادر ،خواهر ،برادر وهمسر )تا میزان 5 سال.

پ) سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و5 درصد در صورت ثبت نام درآزمون مکلف به رعایت حداکثر سن های اعلام شده درذیل می باشند در غیر اینصورت از ادامه فرایند استخدم حذف خواهند شد .

ح) مدت خدمت سربازی انجام شده.

 توجه : در هر صورت سن داوطلب نباید از 32 سال (31 سال و11 ماه و29وز) بیشتر باشد.

و) ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، سن، پایان دوره خدمت نظام وظیفه و سوابق داوطلبین حداکثر لغایت پایان مهلت ثبت نام روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ می باشد.

هـ ) داشتن حداقل قد 175 سانتی متر و شاخص توده بدنی در حدود طبیعی ( BMI بین 18 الی 30 )

توضیحات: نحوه محاسبه شاخص توده بدنی :

به عنوان مثال فردی با قد175 سانتی متر و وزن 70 23=70/(1.75×1.75)

 

ی) دارابودن توانایی بینائی بین 9/10 تا 10/10 .

 

3.نحوه ثبت نام:

ثبت نام متقاضیان فقط ازطریق سایت اینترنتی به آدرس Savehums.ac.ir یا http://regazmoon.savehums.ac.ir صورت می پذیرد. لذا متقاضیان بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده می باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تذکر1:

 مبلغ 000/600(ششصد هزار) ریال به شناسه 393112951123822002114006664651 واریز و به شماره شبای 180100004001112903020372–IR بنام درآمدهای متفرقه دانشکده که فرآیند اجرا و برگزاری آزمون و مصاحبه را عهده دارگردیده است ،پرداخت نموده و اسکن فیش پرداختی را در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است، بارگذاری نمائید. ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه آزمون اخذ خواهد گردید.

تذکر 2: با توجه به اینکه دریافت کد رهگیری ملاک پایان ثبت نام می باشد، چنانچه موفق به اخذ کد رهگیری نشوید ثبت نام شما کامل نشده است و جزو ثبت نام کنندگان محسوب نمی شوید.

تذکر 3: اخذ کد رهگیری به منزله اتمام ثبت نام بوده و پس از آن امکان هیچ گونه ویرایشی نخواهد بود. لذا در زمان ثبت نام در خصوص مشخصات فردی، ،سهمیه ایثارگری ، و تاریخ های مربوطه دقت لازم به عمل آید.

تذکر 5: قبل از شروع ثبت نام حتماً اسکن یک قطعه عکس 4×3 و فیش واریزی با فرمت JPG (با حداقل حجم 50 کیلو بایت و حداکثر 200 کیلو بایت) آماده نمایید.

تذکر 6: به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

تذکر 7: ثبت نام فقط از طریق سایت صورت می پذیرد لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت درخواست شغل خودداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دریافت اصل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد.

4.مهلت ثبت نام:

متقاضیان محترم می توانند از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ لغایت ساعت 14:00روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری زمان مصاحبه یا آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نکته مهم : داوطلبان در زمان ثبت نام رشته تحصیلی خود را کلیه رشته ها انتخاب نمایند .

 

5.مدارک مورد نیاز در صورت درخواست ارسال یا ارائه اصل مدارک:

داوطلبان گرامی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده اعلام می شود موظفند مدارک ذیل را آماده نمایند. نحوه، زمان و آدرس محل ارسال مدارک، متعاقبا اعلام خواهد شد:

• پرینت برگ تاییدیه ثبت نام در فراخوان

• 1 قطعه عکس 4×3 باپشت زمینه سفید و پشت نویسی شده

• اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (1 سری)

• اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر (1 سری) در صورت دارا بودن

• اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی (1 سری) منظور از مدرک تحصیلی صرفاً گواهینامه موقت تحصیلی یا دانشنامه تحصیلی می باشد.

تذکر :

مدرک پیش دانشگاهی و تائیدیه تحصیلی ارائه شده از دفاتر پیشخوان به منزله مدرک تحصیلی مورد قبول نمی باشد.

• اصل و تصویر کارت پایان خدمت ( پشت و رو) یا گواهی معتبر به تاریخ روز از مراجع ذیصلاح که پایان خدمت نظام وظیفه را حداکثر تا تاریخ پایان مهلت ثبت نام تأیید نماید.(1سری)

• اصل و تصویر کارت ملی- پشت و رو (1 سری)

- در صورت نیاز به مدارک دیگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طریق سایت اعلام خواهد شد.

تذکرات مهم در خصوص مدارک مورد نیاز :

با توجه به این که مدارک متقاضیان ،پس از تعیین نمرات داوطلب در آزمون عمومی توسط دانشکده بررسی خواهد شد ، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری ) مغایر با شرایط مندرج در این آزمون باشد هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. ضمنا در صورت نیاز مدارک از مراجع ذیربط استعلام خواهد گردید و تطبیق اولیه انجام شده، ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

6.زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه یا آزمون:

- کارت ورود به جلسه امتحان توانمندیهای عمومی درروزهای چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ با استفاده از کد رهگیری از طریق سایت اینترنتی آزمون قابل چاپ خواهد بود. همچنین زمان و محل برگزاری امتحان در هنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید

ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه، در روز آزمون اخذ خواهد گردید.

تذکر بسیار مهم در خصوص تغییر اطلاعات ثبت نامی :

باتوجه به این که اعلام نتیجه اولیه (معرفی افراد برای بررسی مدارک) براساس اطلاعات ثبت نامی (خود اظهاری) داوطلبان و امتیازات وسهمیه های قانونی انتخاب شده توسط آنها صورت می گیرد و به دلیل این که در هنگام بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد کل فرایند اعلام نتیجه را با اختلال مواجه می سازد لذا لازم است ورود اطلاعات مذکور (انتخاب وضعیت ایثارگری و ...) در فرم تقاضانامه ثبت نام (به خصوص اگر در کافی نت صورت می گیرد) با دقت و صداقت صورت گیرد چرا که با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی ، امکان اصلاح اطلاعات مذکور در هنگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. لازم به ذکر است آخرین فرصت ویرایش مشخصات ثبت نامی افراد در زمان پرینت کارت ورود به جلسه خواهد بود.

 

7 . مواد آزمون

الف - امتحان عمومی شامل: زبان و ادبیات فارسی - معارف اسلامی- ریاضی و آمار مقدماتی- زبان انگلیسی عمومی – اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و مبانی حقوق اساسی هوش وتوانمندیهای عمومی – فن آوری اطلاعات (ICDL) می باشد که به صورت چهارگزینه ای طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

تبصره: اقلیت¬های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می¬باشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع می¬شود.

8.تذکرات مهم:

تبصره1: حد نصاب نمره، پنجاه درصد(50%) میانگین بالاترین نمرات آزمون کتبی مکتسبه سه نفر اول می باشد.

تبصره 2 : آزمون عملی شامل : آزمون آمادگی جسمانی می باشد .

تبصره3: کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچ گونه حق بکارگیری ایجاد نمی کند.

1/8. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، امتحان و جذب محرزشود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج درآگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی حذف خواهد شد و حتی درصورت انعقاد قرارداد ، قراداد مزبور لغو و بلااثرمی گردد و در خصوص جایگزینی افراد واجد شرایط اقدام خواهدشد و حذف شدگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

2/8. مراحل بکارگیری متقاضیان پس از اعلام نتیجه نهایی مشروط به انجام آزمایش عدم اعتیاد ،طب کار ، اخذ تائیدیه تحصیلی ، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و تائیدیه هسته گزینش می باشد.

3/8 . ملاک بررسی مدارک موارد خود اظهاری افراد در زمان ثبت نام بوده و به مدارک ارائه شده در زمان بررسی مدارک بدون خود اظهاری فرد در زمان ثبت نام، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4/8. مدارک ارائه شده در زمان تشکیل پرونده به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

5/8. عدم مراجعه یا عدم ارائه مدارک لازم در زمان تشکیل پرونده یا عدم شرکت در مصاحبه و تکمیل مراحل مصاحبه به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

6/8. در صورت انصراف یا عدم شروع بکار پس از صدور ابلاغ امکان بازگشت به کار وجود ندارد.

7/8.در صورت تغییر آدرس یا شماره تلفن، افراد موظفند حداکثر ظرف 72 ساعت درخواست خود را مبنی بر تغییر آدرس و تلفن ارائه نمایند. در غیر این صورت هیچ گونه تعهدی نسبت به اطلاع رسانی وجود نخواهد داشت. ضمناً در صورت عدم پاسخگویی به تلفن نیز عواقب ناشی از آن به عهده داوطلب خواهد بود.

 

 


( ۶ )

نظر شما :